25 mar 2017

Beauty Formulas maseczki do twarzy.

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować trzy maseczki do twarzy Beauty Formulas.

1.Clay Mask with Activated Charcoal 

Jest to dwufazowa maseczka głęboko oczyszczająca z aktywnym węgłem.  Sama nazwa "dwufazowa", oznacza, że  maseczka składa się z dwóch kroków - krok 1. żel do mycia twarzy oraz krok 2. absorbująca maska typu peel-off.

Przed aplikacja maseczki należy umyć twarz żelem ,który znajduje się w górnej części opakowania.Po oczyszczeniu twarzy nakładamy maseczkę,która ma postać gęstej ,smolistej mazi mimo to da się ja równomiernie rozprowadzić na twarzy.Pozostawiamy ja do wyschnięcia później delikatnie ściągamy w niektórych miejscach miałam małe problemy z jej zerwaniem i było to lekko bolesne.Mimo to skora po maseczce jest czysta i gładka, a pory mniej widoczne.

2.Beauty Formulas, tea tree, peel-off mask

Kolejna maseczka też jest typu peel-off . Maseczka zawiera australijski olejek z drzewa herbacianego, który słynie ze swoich naturalnych właściwości antybakteryjnych i antyseptycznych.
Naturalne składniki maseczki wnikają głęboko w pory odblokowując je i usuwając martwy naskórek, sebum i inne zanieczyszczenia.Stosowana regularnie pozostawia skórę czystą, świeżą i jedwabiście gładką.

Maseczka ma bardzo gęstą, wręcz kleistą konsystencję co bardzo ułatwia aplikację, bo nie spływa z twarzy, nawet jeśli w jednym miejscu nałożę jej za dużo.Formuła maseczki tworzy przezroczystą powłokę, którą po kilku minutach ściągamy.Bardzo dobrze oczyszcza nos,brodę,skóra jest gładka ,delikatna i świeża.

3. Snail Regenerating Facial Mask ,Serum 

Maseczka regenerująca do twarzy ze śluzem ślimaka.
Intensywna 2-stopniowa maseczka do twarzy to program, który łączy w sobie zalety regeneracyjnego serum oraz maski do twarzy ze śluzem ślimaka dla maksymalnego nawilżenia. Pozostawia uczucie świeżości.
1 krok:
Regeneracyjne serum zostało stworzone do bezpośredniej aplikacji na twarz. Zawiera adenozynę, która ma działanie regenerujące i spłycające zmarszczki mimiczne oraz kolagen, który nawilża, wzmacnia i odświeża zniszczoną skórę. Po wmasowaniu w skórę twarzy, serum od razu pracuje nad przesuszonymi partiami.
2 krok:
Maska do twarzy ze śluzem ślimaka maska łącząc swoją własną mieszankę efektywnych składników z regenerującym serum wpływa na poprawę nawilżenia skóry twarzy.
Kształt maski zaś umożliwia jej dopasowanie do indywidualnych konturów twarzy każdej osoby.
Po użyciu takiej maseczki Wasza skóra będzie widocznie odmłodzona i odświeżona.

Maskę otrzymujemy w saszetce, która podzielona jest na dwie części jest ona bardzo łatwa i wygodna w aplikacji.W pierwszej jest serum, które jako pierwsze nakładamy na twarz i delikatnie wmasowujemy w skórę. Natomiast w drugiej części znajduje się maska w formie płatu z wyciętymi otworami na usta i oczy, którą nakładamy na twarz po wcześniej nałożonym serum.Zostawiamy na 1-20 minut.Maska świetnie nawilża i wygładza cerę.Nie podrażnia i nie uczula.Skóra twarzy stała się bardzo miękka ,delikatna w dotyku bardziej sprężysta.

Podsumowując wszystkie maseczki idealnie trafiły w moje gusta i odpowiednio zadbały o moja cerę.Jestem pozytywnie zaskoczona i na pewno nie raz jeszcze sięgnę po którąś z nich Wam także polecam jeżeli jeszcze nie miałyście z nimi do czynienia.

2 komentarze:

  1. miałam tą maseczkę Clay Mask with Activated Charcoal , całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tych maseczek, ale przykuły moją uwagę. Zainteresowała mnie ta ze śluzem ślimaka :) Muszę ją mieć!

    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń