16 lut 2017

Nowa współpraca

Witajcie

Dzisiaj co nieco, o sklepie internetowym Tosave. Jest to pierwsza przesyłka z tej strony. Na paczkę czekałam około 20 dni.
Niektóre z Was może już znają ten sklep.Znajdziecie w nim bardzo szeroki asortyment zaczynając od ubrań ,biżuterii ,torebek ,butów poprzez rożnego rodzaju gadżety do domu czy telefonu.

Przeglądając ubrania skusiłam się na śliczna sukienkę w kolorze bordo z materiału, który z tego co zauważyłam jest w tym sezonie dość popularny czyli velvet lub welur.
Sam fason sukienki jest bardzo ładny, jednak nie jest to do konca mój styl. Przymierzając ją źle się czułam. Po pierwsze zbyt duży dekolt,który odkrywał wszystko,po drugie pomimo rozmiaru XL była zbyt opięta ,po trzecie ozdobny asymetryczny bok nie wygląda jak dla mnie fajnie  i zdecydowanie wolałabym prosty fason bez dodatkowych falban.
Na zdjęciu na modelce wyglądała bardzo ładnie jednak to nie to i mój wybór nie był trafiony.





Druga rzeczą jaka była zupełnie nietrafiona to bluzka.Sama w sobie bluzka jest bardzo fajna.Ma ładny fason  z tylu jest lekko dłuższa niż z przodu,ma odkryte ramiona. Ogólnie była by dobra gdyby nie ten kiepskiej jakości materiał ,który jest cienki i bardzo prześwituje a ja bardzo nie lubię prześwitujących ubrań.Na stronie material wydawał mi się bardziej dresowy, grubszy.Najgorsze jednak samo wykonanie wszędzie wiszą nitki a przeszycia sa strasznie nie równe.





7 komentarzy:

  1. Ostatnia koszulka super :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może wygląda fajnie ale jakościowo kiepska

      Usuń
  2. Na zdjęciach wygląda fajnie, ale na żywo już średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na zdjęciach sklepowych ubrania wyglądają zdecydowanie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam od nich sukienkę z veluru. Twoja jednak podoba mi się dużo bardziej :)

    OdpowiedzUsuń