24 lut 2017

Black dress- przegląd sukienek.

W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać Wam kilka sukienek.
Jak to mówią kobieta zmienna jest i we mnie ta zmiana nastąpiła ,ponieważ wcześniej chodziłam głównie w spodniach no może czasem jakieś spódnice  ,ale nie było mowy o sukienkach w mojej szafie.



Od kilku dobrych miesięcy mój gust się zmienił i polubiłam sukienki ,częściej je kupuje i zakładam. I dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować kilka sukienek ze sklepu  Yoshop.com





W wyborze stawiam głównie na sukienki w kolorze czarnym białym taki typowy standard do ,którego można zawsze dopasować wiele rożnych kolorowych dodatków. Czasami wybieram tez sukienki dość  eleganckie które pasują na większe wyjścia czy uroczystości. Takie właśnie wypatrzyłam na stronie sklepu.
Oto moje propozycje.

Pierwsza z nich to dość odważna prosta czarna sukienka tzw.black backless dresses czyli bez pleców,z bardzo ładnym związaniem ,pleceniem w postaci sznurków. 




Kolejna sukienka również czarna jednak z długim rękawem i dodatkiem koronki czyli typowa long sleeve black lace dresses.
Lekko rozkloszowana,krótsza ale również z bardzo ładnie podkreślonym tyłem. 



Oczywiście nie może zabraknąć w damskiej szafie malej czarnej czyli perfect little black dresses.
Prosta dopasowana sukienka ,która idealnie będzie pasowała na każda okazje.



I ostatnie dwie propozycje już w kolorach czyli biała sukienka white dresses
, która bardziej pasuje na jakieś bale,wesela. Bardziej wystawna z koronkowa górą i bardzo ozdobnym asymetrycznym dołem.



Ostatnia propozycja jest long sleeve chiffon maxi dresses. Świetne na lato szyfonowe długie maxi sukienki również bardzo eleganckie na studniowki,wesela czy sylwester jak i na co dzień.


Wszystkie przedstawione przeze mnie propozycje sukienek jak i inne znajdziecie na stronie sklepu YOSHOP.COM 
Serdecznie zapraszam do odwiedzenia stronki i przejrzenia sortymentu bo można tam spotkać świetne rzeczy i nie są to wyłącznie ubrania.


1 komentarz: