17 lis 2016

Zamówienie z Rosewholesale

Hej Wam dzisiaj standardowy post na temat zamówienia ze strony Rosewholesale


Ze stronki wybrałam kilka ubrań i akcesoria.
Z ubrań zamówiłam sobie dwie bluzeczki i kurtkę.

Szara dłuższa na długi rękaw wiązanie było pod sama szyje podczas noszenia nie było to zbyt wygodne dlatego stwierdziłam, że odetnę końce i sądzę ze tez wygląda w miarę ok.KLIK Materiał jest bardzo miły,grubszy, na plecach znajduje się suwak.

Druga bluzka jest na krótki rękaw biała,lekka ,bawełniana.Jest dość luźna z dużym dekoltem,na plecach także ma głębokie wcięcie. KLIK



Ostatnia rzeczą z ubrań jest pikowana kurteczka w granatowym kolorze.KLIK.Bardzo lekka i ciepła.

Do koszyka wrzuciłam jeszcze zestaw pędzli do makijażu "Real Techniques". W zestawie znajdują się 4 pędzle i etui. Pędzle mięciutkie solidnie wykonane dobrze się nimi pracuje. Wiadomo ze jest to podróbką nie oryginał.KLIK



Jeżeli już skusiłam się na pędzle to stwierdziłam ze przyda się pomocnik w postaci jajeczka do ich czyszczenia.

Jajeczko wykonane jest z silikonowego materiału. Jest bardzo proste w użyciu,wystarczy delikatnie pocierać o nie pędzlem. Bardzo dokładnie czyści nawet mocno zabrudzone pędzle.Fajny gadżet. KLIK

1 komentarz:

  1. wow, ekstra zamówienie, najbardziej podoba mi się ta biała bluzeczka i kurtka, też mam te pędzle i jestem z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń