15 lis 2016

Gold serum lift-essence

Dziś chciałabym podzielić się z Wami swoja opinia na temat serum liftingujacego.




Opis producenta:

Gold Serum Lift – Essence
To połączenie unikalnych właściwości złota oraz kompleksu polisacharydów z drzewa paproci dla natychmiastowego liftingu i regeneracji każdego rodzaju skóry. Zawarte w serum cząstki złota mają zdolność przenikania do głębszych warstw naskórka stymulując proces regeneracji w skórze. Odbudowuje optymalny poziom nawilżenia wpływając na procesy regeneracyjne, wyraźnie niwelując przebarwienia. Złoto regeneruje skórę od wewnątrz, a efekt działania widoczny jest praktycznie od razu. Serum wzbogacone jest w błyskawicznie działający ekstrakt roślinny, który wygładza i napina skórę. Bruzdy i zmarszczki zostają wygładzone w ciągu zaledwie godziny!
Zastosowanie produktu Gold Serum Lift – Essence :
Gold Serum Lift – Essence jest przeznaczone do codziennego użytku, idealne jako baza pod makijaż.
Pielęgnacja twarzy.




Cechy produktu Gold Serum Lift - Essence:
• widoczna redukcja zmarszczek po 1 godzinie
• wysoka zawartość polisacharydów, tworzących na skórze napinającą siateczkę
• natychmiastowy efekt liftingujący, redukcja drobnych linii
• zniwelowanie „luźnej skóry” (działanie napinające, wygładzające oraz ujędrniające)
• wzmocnienie mikrorzeźby powierzchni skóry (natychmiastowy efekt wizualny)
• wzrost migracji aktywnych składników w głębsze warstwy skóry
• wzrost reprodukcji komórek i elastyczności skóry
• stymulacja syntezy kolagenu i elastyny
• stymulacja procesu oczyszczenia skórnej
• opóźnienie procesu powstawania zmarszczek
• nawilżenie i odżywienie dojrzałej cery
• rozjaśnienie przebarwień

• silne działanie antybakteryjne i przeciwzapalne ( przeciw trądzikowe ).


Cóż mogę powiedzieć na temat tego serum Osobiście jestem bardzo rozczarowana. Mimo wielu zapewnień producenta nie zauważyłam zupełnie nic.
Poza pięknym różowym flakonikiem który przypomina wyglądem buteleczkę perfum nie zauważyłam nic bardziej przykuwającego wzrok.Serum w postaci wody nie wpłynęło na poprawę mojej cery czy na rozjaśnienie przebarwień.Nie zauważyłam także nawilżenia , wręcz przeciwnie po aplikacji produktu moja skóra twarzy stała się strasznie sucha musiałam nakładać krem.
A na pewno nie znajdziemy w nim drobinek złota bynajmniej ja takich nie zaobserwowałam, a serum używałam od ponad miesiąca.
Mówiąc krótko nie tego spodziewałam się po serum.Zero jakichkolwiek pozytywnych efektów. Produkt jak dla mnie na NIE !

2 komentarze:

  1. Sama nie wiem... z jednej strony ma taką elegancję z drugiej bije tandetą :) i chyba też wnioskuję że podobnie z zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i tak bym nie uwierzyła w super efekty po jednej godzinie.

    OdpowiedzUsuń