6 lip 2016

Come back.....Zaful part.2

Witajcie po długiej nieobecności,która była mi niezbędna.Czasami człowiek potrzebuje odpocząć od wszystkiego i tak właśnie miałam w ostatnim okresie gdzie zaniedbałam bloga.
Dziś wracam do Was z najnowszym wpisem i będzie on dotyczył miedzy innymi zamówienia ze strony Zaful o której pisałam w poprzednim poście.

Z racji tego ze mamy lato co prawda nie niezbyt gorące ,ale jest to czas relaxu odpoczynku wakacji i wyjazdów. A co z tym się wiąże na ten okres zazwyczaj zaopatrujemy się w stroje kąpielowe,kapelusze,okulary klapki.
Chce Wam pokazać kilka fajnych rzeczy jakie możecie znaleźć na stronie.
Ja zamówiłam sobie okularki i strój kąpielowy.

Kostium jest dwuczęściowy w ślicznym letnim motywie i kolorach.Biustonosz jest usztywniany ma dodatkowo ramiączka które możemy przewiązać na szyi.




Link do kostiumu KLIK
Zamówiłam go w rozmiarze L niestety dol okazał się bardzo skąpy jak na ta rozmiarówkę i pozostała mi tylko góra.
Na stronie znajdziecie bardzo duży wybór bikini rożne fasony i wzory.

oprócz tego do koszyka wrzuciłam okulary KLIK gdzie jest ich tez bardzo szeroki wybór






5 komentarzy: