15 mar 2016

ZAFUL.COM

W dzisiejszym wpisie chciałabym Was zapoznać ze sklepem internetowym ZAFUL. Niektóre z Was może już go znają ,ja nie tak dawno trafiłam na jego stronę i zrobiłam zamówienie i dzisiaj pokaże Wam kilka ciuszków.


Zamówiłam kilka rzeczy mianowicie czarną ramoneskę,koszule,dżinsy i crop top. Ogólnie wszystkie ubrania są dobrze wykonane,nie różnią się od zdjęć na stronie może z małym wyjątkiem dotyczącym koszuliponieważ na zdjęciach ze strony wyglądała inaczej.


Ramoneska bardzo fajnie wykonana nie wystają nigdzie żadne nitki, jest to eko skórka.Rozmiar w jakim zamówiłam to XL  KLIK



Piękny czarny  koronkowy crop top z lekko usztywnianymi miseczkami i regulowanymi ramiączkami.Rozmiar uniwersalny.KLIK


 Dżinsy niebieskie z przetarciami i dziurami na kolanach materiał rozciągliwy rozmiar XL.KLIK
[

I ostatnia rzecz to koszula która wyglądem rożni się od tej na zdjęciu ze strony.Kolory bardzo ładne ogólnie całość prezentuje sie fajnie.Jedyny minus dla mnie to przede wszystkim rozmiar mimo, że zamówiłam największy XL to koszula ma za krótkie rękawki.No i materiał myślałam ze jest to coś w stylu bawełny ,a okazał się sztywny polyester ,ale mój błąd ponieważ nie doczytałam.KLIK

Ogólnie z całego zamówienia jest jak najbardziej zadowolona bo wszystko oprócz koszuli jest ok.A wy zamawiałyście coś kiedyś z tej strony.

5 komentarzy:

  1. oj aż chce się ruszyć na zakupy, bardzo mi się podobają rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam dotąd tego sklepu. Te Twoje ciuszki są po prostu rewelacyjne! Bardzo mi się podobają! :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia. Będę tu zaglądać częściej, już obserwuję :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy zestaw, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń