20 sty 2016

Yankee Candle Lovely Kiku

Witajcie wszyscy w nowym roku.Będzie to mój pierwszy post w tym roku. Postanowiłam,że będzie przyjemny bo dotyczący wosku Yankee Candle.

Lovely Kiku to japoński kwiat określany kwiatem szczęścia. Zapach wosku jest zdecydowanie z kategorii kwiatowych (chryzantema) z lekką nutą wanilii i odrobiną kwaskowatości. Jak dla mnie powiew wiosny i przyjemna świeżość. 
Dzisiejszą bohaterką posta będzie.. chryzantema. Ponoć chryzantemy są symbolem Japonii, jako drugi kwiat po kwiecie wiśni. Jest obecna w wielu elementach japońskiej kultury.
Zapach jest bardzo kobiecy delikatna słodka woń ale jest w tym zapachu coś ostrego naprawdę intensywnego.Zapach jest dość intensywny i wystarczy odrobina tarty w kominku by zapach otulił całe pomieszczenie.
Jestem mile zaskoczona tym zapachem bo z reguły nie jestem zbyt wielką miłośniczką kwiatowych zapachów ale połączenie chryzantem, kwitnącej wiśni i wanilii przypadło mi do gustu.

4 komentarze:

  1. Musi cudownie pachnieć!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że mi również przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten zapach!
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń