28 gru 2015

Lip Lacquer - Lakier do Ust Eveline

Kolejna recenzja kosmetyku Eveline. Chcę Wam przedstawić pomadkę do ust w postaci błyszczyka.

"Eksplozja koloru! Błyszczące usta przez 6 godzin w jednym z sześciu supermodnych kolorów, bez konieczności poprawek! Innowacyjna formuła produktu sprawia, że usta pozostają nawilżone i gładkie przez cały dzień.  Ultralekka, nieklejąca się konsystencja nada ustom koloru i intensywnego blasku, zaś wysokiej jakości aplikator gwarantuje precyzyjne rozprowadzanie kosmetyku."

 Pomadka w formie przypomina błyszczyk.Posiada aplikator którym łatwo nałożyć kosmetyk.
Wygładza usta, nadaje blasku i wydają się one optycznie większe.Nie przesusza ust,utrzymuje się na nich do kilku godzin.
Po jakimś czasie kosmetyk ściera się z ust niestety nierównomiernie,ale plusem jest to ,że kolor mimo wszystko jest widoczny.Posiada także owocowy zapach, który jest wyczuwalny na ustach. Eleganckie opakowanie. 


Kolor jaki posiadam to nr 401.Cena takiej pomadki to około 15 zł
Miałyście już kontakt z podobnym kosmetykiem do ust.

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że powiększa i nie wysusza. Kolor trochę nie mój, ale zapewne znalazłabym coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam lakier do ust z Wibo...bardziej mi przypomina błyszczyk czy lekką pomadke w płynie, miałam nadzieje, że będzie bardziej jak tint, ale za 11 zł nie będę robiła afery. Fajnie wygląda na ustach, ale nie jest trwały, może to tylko mój kolor tak ma =D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ściera się nierównomiernie. Kolory są bardzo ładne, cena niewielka, może z ciekawości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam go wcześniej, ale jakoś lakiery do ust do mnie nie przemawiają, bo są bardziej jak błyszczyki za którymi nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny kolor z innej firmy ale średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks for your article, very nice and then i like it :-)
    hopefully more successful
    you may also like

    Obat Tradisional Penghilang Jerawat

    OdpowiedzUsuń