9 lis 2015

Rosegal.com

Dziś na blogu wpis dotyczący przesyłki ze sklepu Rosegal

W ostatnim zamówieniu jakie do mnie doszło były dwa ciuszki.Czarna skórkowa ramoneska i szara bluza.
Ogólnie ubrania są nawet ok jedyną wadą jest minimalna różnica w przypadku kurtki bo na stronie nie było widać ze będzie ona świecąca no i w niektórych miejscach wystawały nitki.




Rozmiary XL największe jakie mogłam by nie było nic za małe i ostatecznie nawet trafiłam tym razem ubrania sa na mnie dobre.



Bluza jest ciepła,szara ma ocieplane wnętrze idealna na zimne dni jak teraz.Napis na niej to wprasowywana ,która zapewne po praniu będzie sie spierać.

Najbardziej jestem zadowolona z bluzy jeżeli wam się tez podoba to możecie ja znaleźć tu KLIK.
Co do kurtki to do  kona nie jestem przekonana mimo ze nawet całkiem dobrze wygląda ale ten świecący materiał mnie przeraza.Kurtka tu KLIK

2 komentarze:

  1. Poklikane, mam nadzieję, że pomoże ci to w utrzymaniu dalszej współpracy. Zapraszam:
    http://thenatusworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń