28 paź 2015

Mariza, Soft & Colour, Puder w kulkach rozświetlający jasny.

Dziś recenzja pudru w kulkach marki Mariza.


Lekki puder w postaci różnokolorowych, świetlistych perełek wyrównuje koloryt cery i dodaje jej blasku. Można stosować go na twarz, dekolt i ramiona. W zależności od wyboru odcienia pozwala uzyskać efekt naturalnego blasku, subtelnej lub złotej opalenizny.


Puder super rozświetla cerę, nadaje się i do twarzy i do ciała, ważne jest to, że efekt rozświetlenia utrzymuje się cały dzień.
Jestem bardzo zadowolona z tego pudru, wspaniale rozświetla, nie obsypuje się, efekt jest widoczny bardzo długo, twarz wygląda na wypoczętą, ja mam kulki jasne, takie pasują do mojej karnacji. Dużym plusem jest dość niska cena jak na tak dobry kosmetyk. jest bardzo wydajny.


Daje świetny efekt- bardzo delikatny, subtelny połysk. Jest bardzo naturalny.
Dostępny jest w 3 wariantach kolorystycznych w cenie 17,50 zł

4 komentarze:

  1. Całkiem fajne efekt daje,też mam te kuleczki ale wolę jednak bardziej kryjące pudry.

    OdpowiedzUsuń
  2. podobną serię ma Avon, czy kupowałaś tamte i jak mogłabyś się do nich odnieść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialam wczesniej rozswietlajace kulki a avonu i tez bylam z nich zadowolona jednak bardziej naturalny efekt daje mariza

      Usuń