28 wrz 2015

Mango Peach Salsa.

Witajcie po dość długiej przerwie.Niestety stan zdrowia nie pozwalał mi na spędzanie czasu na blogowaniu,do tej pory nie jest jeszcze wszystko dobrze ale staram się nadrobić zaległości. 
Dzis zapraszam na post  dotyczący wosku YC Mango Peach Salsa



Bardzo lubię owocowe zapachy i tym razem skusiła mnie nazwa.Jestem mile zaskoczona tym woskiem ponieważ zapach jest naprawdę przyjemny.Zapach jest bardzo owocowy,świeży całość jest słodka ,orzeźwiająca bardzo wyczuwalny jest zapach mango i brzoskwini natomiast mniej wyczuwalna jest w tej kompozycji obecność różowego pieprzu.
Zapach świetnie sprawdził się latem ,ale także fajnie sobie odpalić kominek w takie ponure jesienne dni i relaksować się tak egzotycznym ,wakacyjnym zapachem.Wystarczy odrobina wosku by w mieszkaniu unosiła się won owoców.
Wosk dostaniecie na stronie Goodies.pl w cenie 7 zł

6 komentarzy:

  1. Również o nim dzisiaj pisałam :D Lubię go ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach kuszący, muszę wreszcie kupić jakiś wosk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnych wosków, ale jak w końcu kupię kominek, to na pewno się na niego skuszę :) Uwielbiam słodkie zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno przypadły mi ten zapach do gustu :)

    OdpowiedzUsuń