20 sie 2015

Zamówienie z Rosegal

Dzisiaj przychodzę do Was ze swoim zamówieniem ze strony Rosegal.Nie jest tego dużo bo zaledwie trzy rzeczy ubraniowe.Zapraszam do oglądania i klikania.

Moje zamówienie dotyczy bluzki,sukienki i szalika.Ostatnio bardzo polubiłam się z pasiastymi ubraniami dlatego skusiła mnie na stronie śliczną bluzeczka w biało czarne paski,asymetryczna ponieważ tył ma dłuższy a przód krótszy dodatkowo tył jej bardzo ładnie się układa.Bluzkę postanowiłam zamówić w rozmiarze XL bo bałam się ,że znowu będzie za mała.Okazała się dobra ma bardzo przyjemny materiał,wygodna miałam okazję już ja mieć na sobie i jestem zadowolona zobaczymy jak będzie wyglądała po praniu.Bluzka na stronie wygląda tak  KLIK
W rzeczywistości nie wygląda tak najgorzej według mnie.
Kolejną rzeczą na jaką miałam ochotę była sukienka chciałam coś przewiewnego i cienkiego na lato bo jak wiadomo upały nam doskwierały.Zdecydowałam się na błękitna,która na stronie wygląda tak KLIK 
Po wyjęciu z paczki okazało się ,że ta sukienka jak dla mnie nie jest sukienką,a tuniką.Po pierwsze oczywiście rozmiar XL a sukienka za mała,troszkę ciasna w rękawkach,po drugie za krótka,po trzecie prześwituje więc nawet gdyby długość była ok nie nosiłabym jej jako sukienki.Stwierdziłam ,że ostatecznie mogę ja założyć kilka razy bo wygląda ładnie ale będę nosiła ją jako bluzkę np do szortów dlatego ja skróciłam.Materiał ma bardzo przyjemny,bardzo ładne zdobienie na dekolcie i ramionach.



I ostatnia rzecz to szalik z myślą o zbliżającej się jesieni.
Wygląda tak KLIK


Z całego zamówienia jestem zadowolona jedynie z tej sukienki nie do końca.Podoba się Wam coś???
A może macie ochotę na zakupy na stronie Rosegal? Jeżeli tak to mam dla was zniżkę w postaci kuponu rabatowego 8% wpisując "RGE0521"

14 komentarzy:

  1. sukienka, tzn tunika wpadła mi w oko
    poklinane

    OdpowiedzUsuń
  2. tak to jest z rozmiarówkami z zagranicy :/ mi się podoba pierwsza bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza bluzka wygląda po prostu jak rozciągnięta :P tuniko-sukienka bardzo ładna, choć oczywiście miała być sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to rozmiar XL ale jak się ją założy to nie ma tragedii

      Usuń
  4. lepiej nie zamawiaj. Ja zamówiłam i czekam już ponad dwa miesiące na dostawę. żenada a nie sklep :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie się wahałam aby zastanowić, ale widzę, że odradzasz??

      Usuń
    2. nie wiem czemu miałaś taki problem ja za każdym razem otrzymuje swoje zamówienia bez żadnych problemów...i w ciągu 2 tyg przesyłki były u mnie

      Usuń
    3. Radzę poczytać opinnie przed zakupem.

      Usuń
  5. Radzę poczytać opinnie przed zakupem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. tez zastanawiało mnie to o jakie opinie chodzi każdy ma swoje zdanie na temat zakupów z takich stron to wiadomo raz trafia sie fajne rzeczy raz troszkę gorsze....ale to standard zamawiając przez internet:)

      Usuń
  7. Witam! A wie moze Pani cos o sklepie ROSEGAL? Czy jakieś zakupy Pani robiła w tym sklepie? podobaja mi się tam ciuchy ale nie wiem czy wysyłaja do Polski. Przepraszam jak wyraziłam sie nie na temat z wpisem . P.s stronka Bardzo Ciekawa :) Serdecznie Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń