22 sie 2015

Nicole 118 czyli odpowiednik perfum Dolce & Gabbana The One

Dziś chciałabym się z Wami podzielić opinia na temat perfum Nicole nr 118 ,które są odpowiednikiem perfum Dolce & Gabbana The One

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania próbkę perfum o pojemności 30 ml.Wybór padł na odpowiednik Dolce & Gabbana The One co prawda nie miałam okazji powąchać oryginału ale z tego zapachu jaki otrzymałam jestem zadowolona.
Z zapachami u mnie bywa różnie lubię słodkie delikatne ,ale bywa też tak że wole mocne,drapieżne perfumy.
Tym razem postawiłam na świeży zapach.
Nuty zapachowe:mandarynka, konwalia, piżmo, liczi, śliwka, ambra, brzoskwinia, wetiweria, jaśmin, bergamotka, lilia, mech.
Zapach bardzo świeży,słodkawy ale nie mdły,ciepły i przyjemny.Według mnie jest to zdecydowanie zapach na wieczór ,bardzo elegancki dla dojrzałej kobiety.
Perfumy Nicole odznaczają się dość dobrą trwałością zapach wytrzymuje do 5-6 godzin.




Buteleczka szklana o pojemności 30ml posiada atomizer. Marka oferuje szeroki wybór zapachów damskich i męskich.Możemy je nabyć online w sklepie internetowym w rożnych pojemnościach ,a ich ceny zaczynają się od 13,99 zł do 25 zł w zależności od pojemności.

9 komentarzy:

  1. Też wybrałam ten zapach i uważam, że jest on bardzo dobrze oddany w porównaniu do prawdziwego jabłuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam porównania Ale zapach mi przypadł do gustu

      Usuń
  2. Te "perfumy" używała kiedyś moja babcia :D sama bym ich nie użyła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi one nie kojarzą się ze starą babka nie narzekam na zapach bo mi się podoba

      Usuń
  3. Ja mam odpowiednik La Vie Est Belle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ktoregos razu w cenrum dano mi probke zapachy calvin clein i w douglasie sprawdzilam zapach i niestety nie byl podobny,ale moze u mnie tylko tak bylo,zas dostalam probke podrobki angel innej marki i byla identyczna jak oryginal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wspominałam że nie mam porównania z oryginałem ale jak nie zapomnę to w najbliższej drogerii pójde i powącham wtedy sprawdzę czy mają coś wspólnego oba zapachy

      Usuń
  5. Great post!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/boho-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń