17 sie 2015

Baza pod cienie INGRID

Od dłuższego czasu zbierałam się do zakupu bazy pod cienie.W sumie nie maluję się zbyt często cieniami ,ale jak już to chciałam by trzymały się one dłużej na oku niż zwykle.Postanowiłam do koszyka wrzucić bazę,którą sporo dziewczyn poleca i lubi.Zapraszam Was na recenzje.

Baza pod cienie dzięki lekkiej, kremowej konsystencji umożliwia równomierną, delikatną aplikację.
Olej z oliwek zapewnia nawilżenie, zaś witamina E znana z przeciwstarzeniowych właściwości doskonale wpływa na kondycję skóry.
Kolory stają się bardziej nasycone, cienie nie zbierają się w załamaniach powiek, zaś efekt spektakularnego makijażu utrzymuje się przez wiele godzin. 

Skład: C11-13 Isoparaffin, Talc, PVP/Hexadecene Copolymer, Ozokerite, Mica, Isopropyl Myristate, Ethylene/VA Copolymer, Olea Europaea Oil, Phenoxyethanol, Methymparaben, Propylaparaben, Ethylparaben, Bythylparaben, Tocopheryl Acetate, Triethoxycaprylylsilane, Cl 77891, Cl77492, Cl77491, Cl77499


Bazę otrzymujemy w plastikowym słoiczku , o pojemności 6,5 g.Sama baza jest bezzapachowa,ma cielisty kolor i bardzo lekką, kremową, delikatną konsystencję.Nie powodując żadnych problemów z aplikacją. Do uzyskania dobrego efektu wystarczy  nabrać naprawdę niewielką ilość, wręcz muśnięcie i wklepanie go w powieki, jeśli nabierzemy  dużo  wówczas na załamaniach powiek może się rolować. Cienie wytrzymują spokojnie 12h i dłużej, nic się nie osypuje.

Według mnie jest to bardzo dobry kosmetyk za małe pieniądze bo koszt to ok 7-10 zł 
Używałyście??? A może macie sprawdzone i polecacie jakieś inne bazy??

5 komentarzy:

  1. Nie używałam typowej bazy pod cienie jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie muszę ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam swoją bazę z Avonu, ale ta wydaje się być równie ciekawa, w dodatku ma kusząca cenę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że jesteś zadowolona, ja nie maluję oczu , nie mam cieni i nigdy nie miałam bazy

    OdpowiedzUsuń