6 sie 2015

Aloe Water

Dziś zaprezentuje Wam jeden z wosków pierwszej kolekcji od YC w 2015 roku.

Aloe Water czyli Woda aloesowa to odświeżająca kompozycja zapachowa z kolekcji Yankee Candle wiosna / lato 2015.

Zapach ten bardzo przypadł mi do gustu.Jest on bardzo świeży,rześki ,orzeźwiający. Czuć w nim zapach aloesu ale pomieszany jak dla mnie z zapachem melona lub ogórka.Wosk idealnie sprawdzi się w letnie upały .Nie jest to zapach mdlący i duszący,dlatego wydaje mi się ,że znajdzie szersze grono zwolenników.Poza wspaniałym zapachem ma bardzo ładny zielony kolor i śliczny motyw z aloesem na opakowaniu.
.

Wosk możecie kupić na stronie Goodies KLIK  za 7zł

8 komentarzy:

  1. miałam wosk o tym zapachu, przyjemny choć nie trafił do moich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post. Ja rowniez uwielbiam lekkie i zeskie zapachy. Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam tego zapachu, ale chętnie bym go przygarnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jako jedyna nie miałam jeszcze produktów YC.

    OdpowiedzUsuń