12 lip 2015

Urlop i powrót.

Witajcie po dość długiej przerwie.Nie było mnie trochę ponieważ spędzałam urlop nad morzem ,a przed wyjazdem było trochę spraw na głowie dlatego nie miałam czasu na blogowanie.Ale dziś wracam do Was z wpisem wakacyjnym i zdjęciami.

Wyjazd na kilkudniowy urlop nie był do końca planowany,długo zastanawialiśmy się gdzie pojechać wiedząc o wolnym.Braliśmy pod uwagę góry lub morze i ostatecznie padło na morze.Szybko zaczęliśmy szukać noclegu i udało się tydzień przed wyjazdem zaklepać nocleg w Gdańsku.Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć właśnie z tego miasta.


Pogoda nam dopisała było bardzo ciepło nie padali prze cały okres naszego pobytu i z tego bardzo się cieszę bo widzę jak jest obecnie:) Oczywiście oprócz Gdańska byliśmy także w Sopocie i co najważniejsze plażowaliśmy:) Ogólnie wypad udany zero jakichkolwiek problemów niespodzianek.


A Wy gdzie spędzacie swoje wakacje???Wybieracie się nad nasze morze czy w góry???A może planujecie zagraniczne wyjazdy?

2 komentarze:

  1. ◕‿◕ Fotki wyszły pięknie, gratulować wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę:) Ja najprawdopodobniej spędzę na załatwianiu spraw, na które zwyczajnie nie mam czasu:D

    OdpowiedzUsuń