13 lip 2015

Paczka a co w paczce????

Dziś pokaże Wam parę drobiazgów jakie zamówiłam na stronie Sammydress




Na stronie sklepu znajdują się produkty ,które obejmuje darmowa dostawa i właśnie z tej strony zamówiłam kilka drobiazgów sami zobaczcie co.

Zbyt wielkiego wyboru z darmową dostawą nie mamy,bo sa to zazwyczaj jakieś dodatki ale wpadło mi w oko kilka rzeczy kosmetycznych i jeden łańcuszek.



Zamówiłam zestaw pędzli do makijażu.Pędzli jest pięć, są łudząco podobne do tych z RealTechniques. Są one bardzo solidnie wykonane używałam już kilku z nich. Włosie jest miękkie i nie wypada.Bardzo przyjemnie się nimi maluje, wytrzymały tez już pierwsze mycie.


Skusiłam się też na jajeczko do nakładania podkładu czyli podróbkę Beauty Blendera

Jajeczko ma bardzo zbitą strukturę typowa dla zwykłych gąbeczek do makijażu. Ciężko jest je domyć i jak dla mnie jest zbyt duże. Nakładanie podkładu poprzez stemplowanie jest bardzo wygodne i nie tworzy się maska.Podkład jest bardzo dokładnie rozprowadzony na twarzy i daje naturalny efekt.
Dostępne TU   w wielu kolorach.

Paletka 15 matowych cieni w bardzo ładnych kolorach takich jak lubię.Brązy,beże,biel,czerń itp.
Cienie jaśniejsze mają słabsza pigmentację natomiast te ciemniejsze sprawdzają się super. Można stworzyć nimi fajne zestawy kolorystyczne,brązy mogą posłużyć tez do malowania brwi.Cienie nakładane na bazę lub mokro dają o wiele lepszy efekt niż na sucho.Jedynym ich minusem jest to ,że się osypują.Paletkę znajdziecie TU


Dodatkowo dorzuciłam do koszyka zwykłe obcinaczki do paznokci dla swojego faceta.Sa one bardzo dobrze wykonane z mocnego metalu więc mam nadzieje ,że troszkę posłużą i nie popękają. KLIK


I na koniec wybrałam sobie prosty łańcuszek chciałam coś gładkiego,jednolitego bez żadnych kolorowych kamyczków,kwiatuszków,brylancików.Wybrałam taki w kolorze złota.Jest bardzo lekki,delikatny,pięknie wygląda na szyi, a kolor fantastycznie mieni się w słońcu i wygląda jak prawdziwe złoto. Dostępny  jest także w kolorze srebrnym TU


26 komentarzy:

  1. Paletka jest śliczna. Ja zamówilam kapelusz synkowi a sobie strój kąpielowy. Mam nadzieję że będzie pasował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no musze przyznac że kostiumy kąpielowe na tych wszystkich stronach są świetne i mnie też kuszą:)

      Usuń
  2. Mam takie jajeczko, ale jeszcze nie używałam :) Fajnie wyglądają te pędzle i paletka ma ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś wygrałam podróbkę BB w rozdaniu i było mega zbite i twarde, nie nadawało się do niczego...

    http://materialisticbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jest dość zbita ale typowa dla gąbek do makijazu...

      Usuń
  4. Moja przyjaciółka ma taki sam naszyjnik.Strasznie mi się podoba!
    Paleta świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na paletkę to sama bym się skusiła :p

    OdpowiedzUsuń
  6. tych pędzli używam już z 2 lata i są świetne, nic się z nimi nie stało. jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to super ciekawa jestem czy te moje tez tyle wytrzymają:)

      Usuń
  7. pędzle prezentują się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle wyglądają na solidne jak również i jajeczko ;0

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka w moich kolorach i to matowych xxx Super paczka, pędzle wydają się być milutkie.
    Pozdrawiam.

    www.xagathelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także lubie matowe cienie i w takich kolorach:)

      Usuń
  10. dużo pozytywów słyszałam na temat tych pędzli

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzelki wyglądają super, ja mam jeden z nich - kulkę, czasem się przydaje do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są naprawde świetne na moje zdolności spokojnie mi wystarcza:)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. muszę przyznać że sa niczego sobie:)

      Usuń
  13. Ah no, zazdroszczę zakupów! ;) Naszyjnik piękny idealne dopełnienie dla wielu stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokaldnie będzie się idealnie nadawał do wielu stylizacji

      Usuń