18 cze 2015

Rimmel Wake Me Up pierwsze wrażenie.

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić dwa kosmetyki marki Rimmel z serii Wake Me Up
Jakiś czas temu zostałam zakwalifikowana do grona Inspiratorek marki Rimmel Wake Me Up.Otrzymałam pakiet inspiratorki w którym znajdował się tusz do rzęs oraz podkład do twarzy Wake Me Up!

Chciałabym Wam przybliżyć dziś oba produkty i podzielić się swoim pierwszym wrażeniem na ich temat.
Długo oczekiwany! Podkład, który dotrzymuje Ci kroku w Twoim aktywnym życiu.
Rimmel przedstawia nowy podkład Wake Me Up. Pierwszy rozświetlający podkład, który natychmiast obudzi Twoją skórę i sprawi, że będzie promieniała zdrowym blaskiem.
Obudź swoja cerę! Lekka, delikatna konsystencja ułatwia aplikację podkładu i zapewnia efekt gładkiej cery. Filtr SPF 15 chroni skórę przed promieniami UV, a rozświetlające perełki sprawiają, że cera promienieje. Dzięki formule zawierającej peptydy skóra staje się bardziej elastyczna, a kompleks nawilżający oraz witaminy C i E odżywiają ją i nadają jej zdrowy wygląd. Ty możesz czuć się bez życia, ale Twoja cera nie zdradzi tego!
Podkład natychmiast eliminuje oznaki zmęczenia, dzięki czemu skóra jest widocznie odmłodzona. Wake Me Up funkcjonuje tak intensywnie jak Ty – utrzymuje się na skórze do 10 godzin i zapewnia krycie na poziomie średnim do pełnego. Nawet jeśli nie przespałaś nocy, nikt się o tym nie dowie.
Odkryj źródło świeżości w butelce – nowy podkład Wake Me Up.

Podkład okazał się dla mnie troszkę za ciemny ale na lato będzie idealny kiedy twarz będzie opalona:)
Po kilku użyciach mogę stwierdzić,że ma bardzo ładny zapach to po pierwsze,posiada SPF 15 i witaminę C,po nałożeniu daje efekt promiennej cery.Doskonale nawilża, a skóra jest delikatne i miękka w dotyku.
Obudź swoje spojrzenie i dodaj mu wyrazistości dzięki maskarze Wake me up Extreme Black z witaminami i ekstraktem z ogórka.
Teraz Twoje rzęsy nie tylko będą wyglądać świetnie ale również będą czuć się świetnie!
Nadaj im pełną objętość, wydłużenie i uniesienie by uzyskać efekt szeroko otwartego oka. Intensywnie czarny kolor tuszu doda spojrzeniu wyrazistości i głębi. Precyzyjna szczoteczka z miękkimi, otulającymi włóknami dociera do każdej rzęsy wyraźnie ją podkreślając nie zostawiając grudek. Formuła wzbogacona o ekstrakt z ogórka i witaminy sprawi, że Twoje spojrzenie będzie świeże i pełne energii.

Tusz posiada bardzo dużą szczoteczkę jak dla mnie niezbyt wygodna w użyciu.Bardzo ładnie pachnie ogórkiem.Daje naturalny efekt na moich rzęsach bez podkręcenia i pogrubienia a na pewno nie wydłuża.Zobaczymy jak sobie będzie radziła dalej bo jak na razie nie jest to tusz idealny dla mich rzęs.

Jak na razie obu kosmetykom daje czas i namiętnie testuję.niebawem napisze Wam coś więcej o nich w osobnych recenzjach.
A Wy miałyście okazję testować tusz lub podkład jestem ciekawa jakie jest Wasze zdanie na temat tych produktów.

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. pachnie ślicznie ogórkiem jeżeli ktoś lubi taki zapach :P

      Usuń
  2. Ten podkład jest świetny :-) nadaje cerze blasku, ale sprawdzi się jedynie na buziach bez większych zmian i problemów skórnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zadowolona z podkładu-mam najjaśniejszy odcień i tuszu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkład jest całkiem ok gdybym miała odcień inny to byłby idealny:) jednak tusz mnie troszkę zaskoczył ale zobaczymy

      Usuń
  4. Oj uwielbiam ten tusz, ma cudowny zapach ogórka! :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. jak lubisz ogórkowy zapach to skusić sie musisz:P

      Usuń
  6. To mój ulubiony podkład (w starej wersji) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tusz bardzo podpasywał a podkład trochę za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach jest cudowny, ja sobie wybrałam najjaśniejszy odcień, bo miałam pierwszą wersję podkładu i wiedziałam, że to dość ciemna seria. Już pierwsze testy za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam podkład i byłam zadowolona . Troszkę mi przeszkadzały świecące drobinki ale potem sie przyzwyczaiłam :)

    OdpowiedzUsuń