23 cze 2015

Haul ubraniowy Rosegal.

Zapraszam Was dziś na post w którym pokaże Wam swoje dwa zamówienia ze strony Rosegal. Postanowiłam , że nie będę pokazywać osobno tylko poczekam na druga paczkę i ubrania pokaże w jednym poście.Zapraszam do oglądania.

Pierwsza rzecz to koszula mgiełka idealna na gorące lato.Jest dość prześwitująca,szyfonowa,bez rękawków,połączenie bieli z brzoskwiniowym kolorem.Na stronie sklepu prezentuje się troszkę inaczej jak większość rzeczy.Kolor bardziej przypomina nude.Mimo wszytko jest bardzo wygodna,przewiewna,dosyć dobrze wykonana nigdzie się nie pruje nie wystają nitki.Jedyny minus to tylko to ,że mocno się gniecie.
KLIK


Następna koszula,bluzeczka,która na stronie zachwyciła mnie swoim motywem.
KLIK
Bardzo spodobał mi się motyw kwiatowy i kolorystyka,Na stronie była do wyboru także w kolorze GREEN ja postanowiłam zamówić RED co pokazuje zdjęcie powyżej.Oczywiście zawsze staram się brać rozmiar większy niż noszę czyli zamówiłam XL.
Co ukazało się moim oczom po otwarciu koperty????Według mnie całkiem inna bluzka i na pewno nie jest to rozmiar XL. Myślałam,że materiał będzie szyfonowy,cienki jednak jest on grubszy i sztywny.Ten wybór nie był trafny i pozostaje mi ją tylko komuś oddać tzn. jakiejś małej dziewczynce bo na taką osobę będzie dobra.
A wygląda ona tak,przepraszam ,że nie wyprasowana, ale i tak będzie leżała w szafie.

Mamy lato co prawda pogoda nie dopisuje,ale mimo to wybieram się niebawem nad morze dlatego  zamówiłam sobie szorty w nietypowym jak dla mnie wzorze panterkowym.Są fajnie wykonane z śliskiego ,cienkiego materiału.Wygodne nie są ciasne,rozmiar pasuje.Są w pasie wiązane na sznureczek dodatkowo maja gumkę.Bardzo fajne zarówno do spacerów nad plaży w gorący dzień czy też nawet do spania jeżeli ktoś nie przepada za takim motywem zwierzęcym na co dzień.
KLIK

I ostatnią rzeczą jest kurteczka dżinsowa.Na stronie wygląda tak.
KLIK
W rzeczywistości kolor jest inny bo kurteczka jest ciemniejsza,przetarcia są w całkiem innych miejscach niż na zdjęciu.Nie sięga mi ona do pasa jak na modelce ale nie jest najgorzej.Zmieściłam się więc jest ok będę nosiła :)

Ogólnie z tych  zamówień jestem zadowolona pół na pół.Bardzo  podoba mi się koszula mgiełka,szorty i ostatecznie kurteczka,jedynie małym rozczarowaniem jest koszula w kwiaty.
A Wam coś się spodobało? Zamawiałyście coś ze strony Rosegal?

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie wszystkie zamówione rzeczy wyglądają tak jak na zdjęciach :( Ja kilka razy też miałam taką sytuację i teraz już zamawiam tylko to co mogę zobaczyć na real zdjęciach na blogach albo w sklepie czasem też ktoś dodaje fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety:( ja tez staram się przeglądać ubrania i brać pod uwagę te które widzę u innych jak wyglądają na człowieku :D

      Usuń
  2. Spodenki mnie kuszą
    Mam 161 wzrostu, więc za duża to ja nie jestem

    OdpowiedzUsuń
  3. Great!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy:) bardzo podoba mi się jeansowa kurteczka:)
    może wspólna obserwacja? pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kurteczka jest całkiem fajna, podoba mi się jej długość. najbardziej szorty wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń