21 maj 2015

Wishlist LUCLUC

Jakiś czas temu buszując po internecie natrafiłam na dość ciekawą stronkę LUCLUC.com. Niektórzy pewnie już o niej słyszeli, inni może nie dlatego chciałabym Wam ją  przedstawić w dzisiejszym poście. Strona ta jest bardzo podobna do Choies  ponieważ mają podobny asortyment.



Serdecznie Was zapraszam do odwiedzenia sklepu LUCLUC.com bo można także trafić na rzeczy ,których nie widziałam lub nie zauważyłam na innych tego typu stronach.
Poniżej przedstawiam Wam kilka swoich propozycji,które najbardziej przypadły mi do gustu.

Bardzo spodobały mi się ubrania jak i dodatki.

Śliczny crop-top urzekł mnie kolorem jak i wzorem,dostępny jest także w kolorze białym.
KLIK



Dżinsowe szorty dużo wzorów do wyboru.

KLIK
Oczywiście dużo jest także spodni materiałowych i dżinsowych modnych w tym sezonie dziurawych:)
KLIK

Oczywiście w sklepie nie zabrakło dodatków w postaci biżuterii,butów torebek itp.
KLIK

KLIK

Czy spodobało się Wam coś ze sklepu???
Nie będę ukrywała,że staram się o współprace i liczy się dla mnie każde kliknięcie w link dlatego będę Wam bardzo wdzięczna je żeli klikniecie:)

6 komentarzy:

  1. Witaj Bruniu. Fajny post, super butik i te ciuszki.Pokilikalam i zycze udanej i owocnej wspolpracy z tym butikiem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Bruniu serdecznie dziękuję Ci za komentarz :) Ten asortyment,który pokazałaś jest świetny :)

    Ps.Obserwuję Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne ciuszki, kliknełam w kilka linków

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie. Fajne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń