5 maj 2015

Różowo mi czyli kolory w dodatkach.

Dzisiaj zaprezentuje Wam kolejne dwie rzeczy jakie zamówiłam na stronie Rosegal.
Obie są w kolorze różowym :)
Postanowiłam ,że pora zmienić przyzwyczajenie do ciemnych torebek i pokusiłam się na malutką różową,która będzie fajnie pasowała do krótkich szortów i klapek na lato.


Torebka wykonana z dość grubego materiału-eko skórka.W kolorze delikatnego pudrowego różu.Jest zapinana na dwa zamki.Od zewnątrz przekręcany ,a od środka suwak.Wszystkie dodatki są w kolorach złota.Posiada wewnątrz małą przegródkę na zamek i od wewnętrznej strony kolejną.Ma długi regulowany pasek.




Koszt tej małej torebeczki to zaledwie 9$ dostępna TU

Kolejnym produktem jest oragnizer na kosmetyki.Idealnie sprawdzi się na półce w łazience na najpotrzebniejsze małe kosmetyki ,które lubię mieć pod ręką.Zamawiając go nie zwróciłam dokładnie uwagi na wymiary i po otwarciu przesyłki byłam zdziwiona bo spodziewałam się czegoś większego, ale nie jest najgorzej.
Jest on wykonany z materiału w kwiaty ,jest składany, posiada po boku małe kieszonki.
Koszt tego organizera to 2,40$ dostępny TU




Co sądzicie o tych produktach???

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. haha na róż moge się tylko skusić w dodatkach nie w ubraniach:P

      Usuń
  2. lubię róż w dodatkach, torebeczka jak dla mnie za mała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt duża nie jest ale zmiesci telefon,pomadkę i lusterko :)

      Usuń
  3. organizer bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń