27 maj 2015

Pasiak na lato.

Jak zdążyliście zauważyć ,dość często proponuje Wam przegląd asortymentu ze sklepu Rosegal.Tym razem także serdecznie Was zapraszam do odwiedzenia strony i chcę Wam pokazać kolejną torebkę z tego sklepu jaką zamówiłam.

Ostatnio wpadłam w szał kupowania wszystkiego co jest w paski.Takie rzeczy idealnie będę pasowały na letnie spacery na przykład po plaży.
Takim sposobem skusiłam się na typowo wakacyjną torbę w biało granatowe paski,styl marynarski modny latem.

Torebka jest bardzo duża i pojemna.Świetnie sprawdzi się na plaże gdzie można schować do niej ręcznik, butelkę z wodą i inne drobiazgi.

Bez obaw wszystko nam się do niej zmieści.Sprawdzi się tak samo fajnie na zakupy zamiast reklamówek.Torba jest wykonana z materiału w paski,posiada też dodatki ze złota i brązowej eko-skórki. Dodatkowym plusem tej torebki jest to że ma ona zamykanie na zamek i nikt nic nam z niej nie może wyjąć.




Jest ona solidnie wykonana więc posłuży mi na pewno przez dłuższy czas.


Serdecznie Wam ją polecam teraz w okresie letnim gdzie większość będzie wyjeżdżała na urlopy bo torebka idealnie sprawdzi się jako plażowa:)

Dostaniecie ją TU  Jeżeli byłybyście zainteresowane zakupem w sklepie to mam dla Was zniżkę 8% oraz darmowa wysyłka na hasło"bruniastyle"

10 komentarzy:

  1. widziałam taka torebeczkę w sklepie;) super jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta torebka, chętnie pojechałabym w takiej... Nad morze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już w zeszłym roku kupiłam letnią pasiastą torbę :) Zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Usunęłabym te złote elementy i torebka byłaby piękna :) maski to mocny trend w każdym sezonie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę ciężko byłoby ją przerobić....

      Usuń
  5. Lubię paski :D, ciekawy krój masz rację idealna na spacery po plaży, ale odstrasza mnie jedna rzecz te złote łańcuchy przy uszach, bałabym się że po nagrzaniu przez słońce mogą poparzyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się ze aż tak tragicznie nie będzie bo te łańcuszki są delikatne nie takie prawdziwe solidne które mogłyby sie mocno nagrzać od słońca.

      Usuń