1 kwi 2015

Współpraca z firmą Sheinside????


Witajcie
Dzisiaj przychodzę  do Was z postem dotyczącym współpracy z firmą Sheinside. Zapewne bardzo dobrze jest Wam znana ta firma i jej asortyment.




Jakiś czas temu otrzymałam wiadomość z propozycją współpracy,nie zastanawiałam się zbyt długo  i postanowiłam zaryzykować.Ale wiadomo,że przy tej formie współpracy liczą się kliknięcia w linki.Nie lubię tej formy,sama nie cierpię żebrać o kliknięcia jednak czasami sama komuś poklikam z ciekawości.Chciałabym Was poprosić jeżeli miałybyście czas i mogły poklikać byłabym wdzięczna.

Mam dla Was kilka propozycji ubraniowych wiosennych ze strony sklepu.


Kurtki


1.                                2.                                  3.
1.KLIK
2.KLIK
3.KLIK

4.                                5.                               6.
4.KLIK
5.KLIK
6.KLIK
Sukienki jakie tam znajdziecie są na wszelkie okazje każda znajdzie coś dla siebie.Mamy bardzo duży wybór fasonów,kolorów.
1.                                  2.                                  3.


2.KLIK
3.KLIK

4.                                 5.                                  6.
6.KLIK

Oczywiście znajdziecie też tam mnóstwo t-shirtów,bluzek,koszul,swetrów,bluz.

1.                              2.                                3.

1.KLIK
2.KLIK
3.KLIK

Dodatki w postaci ozdób do włosów,butów,torebek,biżuterii,szalików i nakryć głowy.

4.                               5.                                 6.

4.KLIK
5.KLIK
6.KLIK


Bardzo podoba mi się asortyment tego sklepu mamy duży wybór wszystkiego.Czy któraś z Was współpracowała juz z tą firmą??Jakie są Wasze odczucia?
Bardzo na Was liczę i skromnie jeszcze raz proszę o klikanie w linki:) odwdzięczę się przy najbliższej okazji.

17 komentarzy:

  1. poklikałam :)
    http://porcelainprincesssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. to tylko namiastka nie sposób było pokazac tego więcej:)

      Usuń
  3. Witaj, kliknelam tak jak chcialas.
    Pozdrawiam serdecznie i postaram sie dac klika tak czesto jak tylko sie da.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę, poklikałam! No i życzę powodzenia :D Zakochałam się w tej granatowej sukience! ♥
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne rzeczy
    kliknęłam Ci w linki do kurtek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziekuje bardzo Aniu przy najbliższej okazji się zrewanżuje:)

      Usuń
  6. Kliknęłam w linki do czarnych sukienek :) Są śliczne :)

    xoxo
    http://swiat-ksiazkowych-recenzji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki ...a wybór sukienek na stronie jest fenomenalny ciężko zdecydować się na jedną:)

      Usuń
  7. poklikałam śliczne rzeczy wybrałaś, sukienki są śliczne.
    poklikasz u mnie również uczciwie?:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałałam , a co do ciuszków to prześliczne . Szczególnie ta kurteczka w kwiaty ostatnia *-*
    Zapraszam do mnie , bloga prowadzę od wczoraj :)) orchixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń