17 kwi 2015

Turkusowe niebo.

Witajcie.
Od kilku dni pogodę mamy bardzo zmienną było prawie jak latem a teraz znów za oknem zimno,szaro,buro i pada.Takie dni postanowiłam umilić sobie odpalając kominek ,a w nim wosk zapachowy YC Turquoise Sky.




Wosk ma turkusowy kolor ,na opakowaniu przepiękną naklejkę przedstawiającą morze i list w butelce.Zapach przenosi nas na piaszczysta, gorącą,nadmorską plaże.Podczas palenia uwalnia się piękny, intensywny zapach piżma.Zapach jest czysty i świeży,można go zaliczyć do kategorii męskich.

Wosk znajdziecie na Goodies.pl TU 

8 komentarzy:

  1. oo męskie zapachy to coś dla mnie, bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie do końca poda mi się ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham te woski! a meskie zapachy uwielbiam ♥

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Męskie klimaty to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię męskie zapachy :) woski YC uwielbiam, właśnie zamówiłam dwa, ale owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem, czy przypadł by mi do gustu
    ale tak przez monitor trudno wywnioskować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie świeże, męskie zapachy to lubię :)

    OdpowiedzUsuń