27 kwi 2015

Torebka od Rosegal.

Witam wszystkich.
Dziś w poście pokaże Wam zamówione ze strony Rosegal.

Przy składaniu zamówienia skusiłam się na dwie torebki dziś pokaże Wam pierwszą z nich.
Zazwyczaj kupuje torebki duże i w neutralnych kolorach tym razem postawiłam na coś żywszego.
Pierwsza torba jest w stylu kuferka.Bardzo dobrze wykonana nie odstają na niej żadne nitki,zamek działa.Jest ona bardzo pojemna, posiada w środku trzy małe kieszonki .Można nosić ja na długim pasku,który był do niej dołączony lub do ręki.Wykonana jest ze sztucznej skóry w połączeniu z zamszem.Ma przepiękny chabrowy kolor, a dodatki są w kolorze złotym.






Jestem bardzo z niej zadowolona i mam nadzieje że posłuży mi przez dłuższy czas.

Torebka jest dostępna na stronie również w dwóch innych kolorach czarnym i różowym KLIK  w cenie 19,66 $

5 komentarzy:

  1. bardzo ładna ta torebka, ślicznie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ją, doskonale służyła mi przez rok, nawal jest ok tylko materiał troszkę się pobrudził.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna! <3 i do tego w moim ulubionym kolorze!

    OdpowiedzUsuń