8 kwi 2015

Olejek z masłem Shea

Witam
Dość dawno temu  otrzymałam paczkę od firmy Equilibra, gdzie między innymi znalazłam właśnie kosmetyk o którym chcę Wam dziś napisać parę słów. Jest to głęboko nawilżający olejek do ciała.


Od producenta:
DOGŁĘBNE NAWILŻENIE, UELASTYCZNIENIE
W 100% czysty olej roślinny do pielęgnacji i masażu, doskonały na suchą lub wilgotną skórę po kąpieli, dogłębnie nawilża i chroni nie pozostawiając tłustych śladów. Masło shea ( Karite ) utrzymuje skórę w odpowiedniej kondycji. Otrzymywany w procesie tłoczenia na zimno dzięki czemu zachowuje bogactwo dobroczynnych składników. Polecany szczególnie do skóry suchej, wrażliwej, narażonej na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych.
Dodatkowo zawiera:
 Owies - działa zmiękczająco i nawilżająco na skórę i sprzyja jej regeneracji, łagodzi podrażnienia
 Szałwia - działa przeciwzapalnie i przeciwstarzeniowo
Hipoalergiczny olejek o delikatnym zapachu WANILII.

Olejek znajduje się w buteleczce o pojemności 100 ml,ma bardzo wygodny dozownik z pompką.

Łatwo się aplikuje na ciało,można go używać zarówno do masażu jak i nawilżania skóry.Ja głównie stosowałam go do nawilżania i sprawdzał się świetnie.Szybko się wchłania nie zostawia tłustej warstwy.

Doskonale nawilża i zmiękcza skórę, sprawia, że jest aksamitnie gładka i jędrna.Olejek jest skutecznym kosmetykiem, który nawilży oraz sprawi, że skóra stanie się delikatna w dotyku oraz wygładzona.Ma bardzo przyjemny zapach.
Dostępny jest na stronie Equilibra cena to około 30 zł.

10 komentarzy:

  1. Skusiłabym się na niego ale dopiero zimą. Latem wolę coś lżejszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog! obserwuję ! kocham masło shea

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam olejki a jak świetnie nawilża to tym bardziej skusiłabym się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejki uwielbiam, zapiszę go sobie do magicznego zeszytu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie , że ma dozownik
    Z chęcią bym go wypróbowała
    Oj, ze spodniami z tych sklepów, to jak z resztą odzieży . Trzeba dobrze sprawdzać wymiary, no i miec trochę szczęścia.
    Te ostatnie są gumowane i dobre. Ale muszę chodzić w pasku, bo to biodrówki a przez to że są dośc mocno elatyczne, zjeżdżają z tyłka .

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ich mydełko aloesowe, lubię masło shea, myślę że z chęcią sprawdzę ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten kosmetyk,ale oddałam go bratowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie kosmetyki tej marki


    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc, nie znałam wcześniej tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń