2 kwi 2015

Nowości od Rosegal czyli kolejne zamówienie.

Hej Wszystkim dziś chciałam Wam pokazać moje kolejne zamówienie ze strony Rosegal, w tym zamówieniu jest kilka drobiazgów podobnie jak w poprzednim o którym pisałam TU.


W moim zamówieniu znalazła się koszula w wiosennych kolorach,2 pędzle do makijażu oraz biżuteria w postaci zestawu bransoletek i bardzo delikatnego naszyjnika.Zapraszam do oglądania.

Koszula w kratę w miętowym kolorze.Bardzo dobrze wykonana,przyjemny materiał w 30 % bawełna.Zamówiłam sobie rozmiar XL i koszula jest dopasowana nie za duża i nie za mała.Z rozmiarem miałam obawy bo ogólnie nosze M lub L i bałam się ,że XL będzie za duża ale okazało się być ok.A na mnie koszula prezentuje się tak.



Na bransoletki skusiłam się ponieważ chciałam jakieś czarne ze złotym i wpadł mi w oko taki zestaw są po prostu cudowne,można je nosić razem jak i osobno.




 Wisiorek wpadł do koszyka zupełnie przypadkiem.Jest delikatny,skromny.

No i na koniec pędzle nie byłabym sobą gdybym nie skusiła się na pędzle ich nigdy za wiele.Wybrałam 2 solidnie wykonane jeden do różu,pudru, a drugi do podkładu.Mają bardzo miękkie włosie.Na pierwszy rzut oka przypominają z wyglądu pędzle Sigma są podobnie wykonane,mają poręczny gruby trzonek w kolorze czarnym osadzony w srebrną skuwkę.





Wszystkie linki do produktów:

Koszula-KLIK
Bransoletki-KLIK
Wisiorek-KLIK
Pędzle-KLIK, KLIK

Spodobało się Wam coś???

15 komentarzy:

  1. koszula bardzo mi się podoba, świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama uwielbiam nosić koszule i jeansowe i w kratkę <3 Twoja ma bardzo ładne kolory, takie już wiosenne, radosne- szkoda tylko, że ta wiosna od nas odeszła i zima znów wrocila grrr :/
    Oczywiście wszystkie linki poklikane :)
    Również bardzo bym Cię prosiła o kliknięcie linków w poście oraz banera Sheinside :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula bardzo ładna i wisiorek z serduszkiem też mi sie bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. wisiorek słodziak, koszula też przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałam i liczę na to samo u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna koszula :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna koszula :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ta koszula
    hm, fajnie że udało Ci się z nimi nawiązać współpracę
    klikniete :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisali dziś do mnie
      jestem ciekawa , jak to jest z dalszą współpracą ?
      bo widzę, że masz kontynuację - czy dużo tych " klików " chcą ?

      Usuń
  10. śliczna koszula ;)
    Mam pytanie-mogę prosić o adres e-mail do nich ?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń