29 kwi 2015

Make Up Revolution paletka cieni ESSENTIAL MATTES

W tym poście chciałabym Wam zaprezentować moją kolejną w kolekcji paletkę cieni marki Make Up Revolution.

Paleta zawiera 12 matowych cieni, które zostały utrzymane w kolorystyce naturalnych.Od jasnych neutralnych kolorów do ciemnych brązów, czerni,wpadł też kolor niebieski oraz odcienie fioletu. Są to cienie o bardzo mocnej pigmentacji i intensywnych kolorach jedynie pierwsza 4 cieni jest w troszkę słabszej pigmentacji ale to mi zupełnie nie przeszkadza Każdy kolor może być używany samodzielnie, ale także są łatwe w łączeniu się ze sobą i blendowaniu. Cienie są bardzo trwałe, nie osypują się i nie blakną. Konsystencja ułatwia aplikację, rozcieranie i blendowanie cieni. Zestaw sprawdzi się zarówno w makijażu dziennym jak i wieczorowym. 
Cienie są w miarę trwałe ,nie rolują się na powiece i wytrzymują cały dzień bez większych problemów. 




Paletka jest bardzo łatwo dostępna w rożnych sklepach internetowych za niewielka cenę ja swoja zamówiłam TU

14 komentarzy:

  1. dla mnie troszkę mdłe te kolorki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię takie odcienie i nie są dla mnie mdłe na oku wyglądaja bardzo fajnie
      zależy kto co lubi i co komu pasuje....

      Usuń
  2. Ładne kolory :) Ostatnio polubiłam maty na powiekach, a te wyglądają bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jest, uwielbiam takie kolory !

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorystyka jej bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym ją przetestować ...

    esmella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne cienie, ja swojej siostrze pod choinkę kupiłam iconic

    OdpowiedzUsuń