15 kwi 2015

Curling Pump Up Mascara

Dziś chce podzielić się z Wami swoja opinia na temat tuszu do rzęs Curling Pump Up Mascara Lovely.Tusz ten jest dostępny w chyba każdym Rossmanie i kosztuje ok. 8-9zł za opakowanie zawierające 8 ml produktu.


Maskara podkręcająca i unosząca rzęsy. Gwarantuje efekt maksymalnie pogrubionych i wydłużonych rzęs. 
Tusz cudownie wydłuża i podkręca rzęsy w naturalnie wyglądający sposób.rozdziela i subtelnie pogrubia. Po nałożeniu dwóch warstw tworzy efekt delikatnie sztucznych rzęs,może je delikatnie skleić przy zbyt dużej ilości tuszu na szczoteczce ale wystarczy je dobrze wyczesać i efekt jest zadowalający.

Silikonowa szczoteczka nie jest tradycyjna, jest delikatnie wygiętą w łuk z różnymi długościami włosków, dzięki czemu łatwo można nadać rzęsom pożądany wygląd.
Dodatkowo nie zauważyłam aby tusz kruszył się czy odbijał na górnej powiece. Jestem naprawdę mile zaskoczona. Do tego cena jest naprawdę niewygórowana.
Jeżeli jeszcze nie miałyście okazji wypróbować tej mascary to bardzo Wam polecam,będziecie zadowolone.

16 komentarzy:

  1. cena fajna, dobrze że tusz się nie kruszy i tak mam wystarczająco wrażliwe oczy

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię efekt jaki daje ten tusz ale wkurza to, że jest fajny tylko przez jakieś 2-3 tygodnie a później staje się strasznie suchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no efekt mi też sie spodobał:) jak narazie u mnie jest calkiem ok nie kruszy się

      Usuń
  3. Fjny tusz. Szczoteczka jedna z moich ulubionych. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę skleja ale i tak mam chęć wypróbować ten tusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszke tak ale da się ładnie wyczesac rzęsy i jest ok:)

      Usuń
  5. Jak dla mnie najlepszy :) a w dodatku super cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę lubię tę maskarę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczoteczka wygląda całkiem fajnie, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam zużyłam dwa opakowania, jednakże kiedy kiedy nakładałam go z samego rana, cięzko było mu wytrzymać przez cały dzień, delikatnie się kruszył. Nie mam w zwyczaju jeździć na uczelnie z kosmetyczką dlatego zaczęłam szukać zamiennika :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ;)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/baby-blue/ Zapraszam serdecznie na bloga:)! Dodaję do obserwowanych, będę tutaj zaglądać częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezastąpiony i chyba nigdy już go nie zastąpię innym tuszem. Świetnie rozczesuje, podkręca i wydłuża i tak już moje długie rzęsy.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń