5 mar 2015

Perfumy w kremie Al-Rehab

Dzisiejszy wpis poświęcony będzie perfumom,ale nie będą to zwykłe perfumy.Zapraszam Was do przeczytania postu na temat perfum w kremie ,które możecie nabyć na stronie firmy Yasmeen.

Yasmeen to perfumeria, w której są do nabycia zapachy arabskie.Perfumy wytwarzane są w sposób tradycyjny z naturalnych składników,różnią się od naturalnych perfum formą aplikacji ( perfumy w kremie i w olejku) oraz trwałością.
Czym są perfumy w kremie??

Perfumy te to produkty na bazie wody z dodatkiem mikstury olejków eterycznych. Idealne do odświeżania dywanów, zasłon i pościeli. Przyjazne dla skóry. Opracowane, by skutecznie pokonać nieprzyjemne zapachy i otaczać Cię pachnącymi woniami.

Byłam bardzo ciekawa perfum w tej postaci i wybrałam z asortymentu sklepu zapach Al-Rehab Aroosah.

Aroosah to zapach drzewno kwiatowy. To unikalne połączenie, gdyż nuty ciężkiego żywicznego drewna przeplatają się tu z jasnym jaśminem i stokrotką. Zapach w bazie wyraźnie zmierza w kierunku ciepłego piżma i staje się bardziej drzewny, mniej kwiatowy. Wprawione nosy wyczują tez delikatną woń oudu. 
Jaśmin, jaśmin, i wszystko jaśmin. Esencja tego krzewu zamknięta w małym flakoniku i doprawiona odrobiną konwalii, zielonych nut i kapką drewna sandałowego sprawia, że w powietrzu unosi się aromat czystości, świeżości i lata. Niesamowicie pasująca do wiosennej pory kompozycja, która z pewnością zachwyci amatorki lekkich i subtelnych zapachów o kwiatowych nutach.

SPOSÓB UŻYCIA:Wystarczy wmasować zaledwie odrobinę perfum na dekolt, wewnętrzną stronę nadgarstków, zgięcia łokci, miejsca za uszami, kark oraz skronie. Podobnie jak w przypadku aplikacji olejków, zaczynamy od dolnych partii ciała, pamiętając, że ciepło unosi się od dołu.


Arabskie perfumy Al-Rehab cechuje wysoka jakość i długotrwałość. Wytwarzane są z naturalnych esencji, nie zawierają alkoholu, nie podrażniają skóry. Wyraziste zapachy orientalnych nut towarzyszy nam cały dzień. Idealne na każdą okazję. Te perfumy w kremie służyć mi będą przez wiele miesięcy, a ich poręczny rozmiar idealnie zmieści się w każdej torebce. Wystarczy rozprowadzić niewielką ilość kremu w okolicach nadgarstków, dekoltu, szyi, uszu i cieszyć się egzotycznym i oryginalnym aromatem.Perfumy kosztują 19,99 zł KLIK.


6 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze takich perfum. Kusiły mnie podczas zakupów w arabskich sklepach ale nigdy jesdnak sie nie odwazyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś zapach w takiej formie i to jest bardzo ciekawe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kuszą mnie od dawna takie perfumy w formie kremu czy oleju. Na pewno kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt! Jeszcze nie miałam okazji testować takich cudów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają tak cudownie orientalnie :)
    no i to fajny gadżet do torebki, nie rozleje się,

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wygląda, nie miałam nigdy perfum w kremie

    OdpowiedzUsuń