24 mar 2015

Clean cotton

Witajcie!
Dziś zapraszam na kolejny wpis tym razem o wosku zapachowym YC o nazwie Clean Cotton


Wosk jest w kolorze białym-czystym,ma bardzo intensywny zapach po odpaleniu.Jest to zapach świeżo otwartego opakowania z proszkiem do prania.Wosk bardzo wydajny bo odrobina wystarcza by ten piękny ,świeży zapach tulił całe mieszkanie, a po zgaszeniu kominka unosi się jeszcze przez kilka godzin.Bardzo lubię ten wosk odpalać wtedy kiedy mam wysprzątane mieszkanie, idealnie nadaje się przed wiosenno- świątecznymi porządkami.Bardzo mi się podoba ten zapach i stal się on moim kolejnym ulubieńcem wśród świeżych zapachów od Yankee Cnadle.Jeżeli ktoś lubi świeżość i czystość to ten zapach jest dla niego.
Wosk możecie zakupić tutaj: KLIK za 7zł

8 komentarzy:

  1. osttnio uzywam olejków do kominka zamiast wosków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie świeże zapachy polecasz z olejków??

      Usuń
    2. pewnie przypadłby do gustu mi ten zapach :)

      Usuń
  2. mi również spodobałby się ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi on kojarzy się z zapachem świeżego prania, a dokładnie płynu do płukania, którego używa moja mama. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to piękny zapach czystości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jeden z moich ulubionych wosków YC :)

    OdpowiedzUsuń