18 lut 2015

Wishlista Rosegal.

Dziś przychodzę do Was z zupełnie innym wpisem ,który będzie tym razem dotyczył ubrań.Co prawda w szafie nie brakuje mi ciuszków,ale jak to bywa nigdy nie mam się w co ubrać :D

Zapraszam Was na przegląd asortymentu sklepu Rosegal mam nadzieje że wpadnie Wam coś w oko.


Pierwszą rzeczą jaka wypatrzyłam to oczywiście kurteczki typu ramoneska na wiosnę must have w szafie.Na stronie sklepu znajdziecie różne wzory,fasony i materiały.Są kurteczki dżinsowe,dresowe i skórzane.Oto kilka moim propozycji.
1.                                                                    2.                                                                  3.




Kolejna rzeczą są oczywiście sweterki pod różną postacią odpinanie lub nie.
1.                                                    2.                                                 3.
 1.klik 2.klik 3.klik

Następne w kolei są spódnice i sukienki co prawda nie jestem wielką zwolenniczką tych ubrań bo wolę spodnie ale w asortymencie sklepu były takie ładne ,że pokazać Wam ich nie zaszkodzi.
1.                                                   2.                                                    3.
1.klik 2.klik 3.klik

I ostatnia moja propozycja to oczywiście dodatki czyli biżuteria,torebki,buty.Znajdziecie tam bardzo szeroki asortyment.Do wyboru do koloru.

1.                                               2.                                                 3.

Wybór w sklepie Rosegal jest naprawdę ogromny,znajdziecie tam wiele wspaniałych rzeczy ubrań ,dodatków.Trudno byłoby nawet w skrócie wszystko pokazać.

11 komentarzy:

  1. fajne są te żółte szpili
    poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie inne idealne na wiosnę :)
      dziękuje za poklikanie

      Usuń
  2. buty super- poklikane zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swetry fajne :)
    Super mają asortyment.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Te szpilki i ta torebka cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza ramoneska i szpilki wprost mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak czarna ramoneska jest świetna:) tez mi się bardzo podoba

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. to tylko kilka propozycji w asortymencie jest o wiele wiecej

      Usuń