19 lut 2015

Rosegal kolejny przegląd sklepu.

W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić kilka moich faworytów ze sklepu Rosegal.com Jak już wcześniej wspominałam mają szeroką ofertę cudownych ubrań w bardzo niskich cenach.


Dziś postanowiłam wybrać wyłącznie ubrania typowo wiosenne.

Bluzka z rękawem 3/4 w niebieskie grochy.


Kolejna bluzka na krótki rękaw z motywem ptaków



Miętowy kardigan z kieszeniami



Kolejny świetny sweterek w kanarkowym kolorze


Spodnie







Buty


Wybór jest na prawdę ogromny. Ciężko sie na cokolwiek zdecydować.Podobaja Wam się jakieś rzeczy ze strony Rosegal?

11 komentarzy:

  1. ostatnie buciki <3 piękne :)

    poklikane :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miętowy kardigan i spodzianki extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczy godne uwagi - gdyby tylko moja szafa nie pękała w szwach :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mają ciekawy asortyment :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny pomóżcie! jak kupować w tym sklepie skoro jest masa podanych walut a PLN nie ma :(:(???

    OdpowiedzUsuń