2 lut 2015

MAKEUP REVOLUTION Palette ICONIC 2

Dziś post w którym pokaże Wam ostatnio nabytą przez siebie paletkę MAKEUP REVOLUTION Palette ICONIC 2


Skusiłam  się na tą paletkę po wielu opiniach na internecie poza tym kolory są jak najbardziej w moim typie. Niektórzy twierdzą,że jest ona tak jakby tańszym odpowiednikiem palety Urban Decay Naked 2.



Paletka zawiera 12 cieni,które znajdują się w prostym plastikowym opakowaniu do którego dołączony jest aplikator jednak ja od razu się go pozbyłam i nie używam.Całe opakowanie jest bardzo proste i minimalistyczne.
Cienie są w naturalnych kolorach matowe i perłowe,są bardzo mocno napigmentowane. Mają kremową konsystencję, bardzo fajnie się z nimi pracuje.Nie osypują się.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tą paletką bo nie spodziewałam się że za cenę 20 zł można mieć takie fajne cienie ,które maja same plusy.Bardzo ładnie prezentują się na oku.Mamy możliwość stworzenia makijażu na dzień i na wieczór.




A Wy posiadacie któraś z paletek Makeup Revolution?

17 komentarzy:

  1. Ja mam sypkie cienie MRL i są całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to widocznie nie są to złe kosmetyki :)

      Usuń
  2. bardzo ładna paletka, kolorystyka świetna i na oku ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorystyka jest wprost idealna jak ktos lubi takie odcienie

      Usuń
  3. Świetne produkty posiada firma makeup revolution

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobną kolorystycznie paletkę Pupy, makijaż super!

    Zapraszam na mój najnowszy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/zote-dodatki-sh-basics-i-futrzany.html

    OdpowiedzUsuń
  5. mam i jestem nią zauroczona, maty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ogólnie jak dla mnie wszystkie cienie są super nie tylko maty :)

      Usuń
  6. Ta paletka z wszystkich trzech, podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolory
    paletka jak najbardziej trafia w mój gust
    muszę sobie jedynie zakupić takie pedzelki okrągłe, do blendowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam REVLON! Podkład Colorstay i matowe cienie są boskie :) Ale mam chrapkę na tą paletkę :)
    Tradycyjnie zapraszam do siebie fochzprzytupem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja siostra ode mnie pod choinkę dostała tą paletę ale w wersji 3. piękne cienie

    OdpowiedzUsuń