16 lut 2015

Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Krem nawilżający o dogłębnym działaniu SPF 15

Od jakiegoś czasu moim ulubionym kremem do pielęgnacji twarzy i suchej cery stał się krem marki Dermedic i o nim w dzisiejszej notce.Zapraszam do czytania.


O produkcie:

Dermedic Hydrain 3 Hialuro krem nawilżający o dogłębnym działaniu SPF-15 zawiera składniki aktywne: woda termalna, kwas hialuronowy, hydroveg VV, filtry ochronne UVA, UVB – SPF 15, gliceryna, alantoina. Przywraca skórze naturalną zdolność nawilżania oraz zatrzymuje wodę w naskórku.
Ogranicza transepidermalną utratę wody, zapewniając równowagę hydrolipidową w naskórku.
Wygładza skórę. Nie zatyka porów. Nie pozostawia tłustego filmu.
Doskonały pod makijaż.


Krem znajduje się w niebieskim szklanym słoiczku. Pod pokrywką umieszczono dodatkowe zabezpieczenie w postaci sreberka.Konsystencja lekko tłustawa, dość treściwa, łatwo się aplikuje, wchłania szybko, nadaje się pod makijaż.

Skład:


Zapach kremu jest świeży, ogórkowy po nałożeniu na twarz szybko się ulatnia.Krem nie podrażnia,uczula i nie zapycha.Po stosowaniu tego kremu moja cera stała się bardziej nawilżona,miękka.Twarz wygląda na promienną i odżywioną.Krem odpowiedni dla mojej wrażliwej, suchej skory.Przy dłuższym stosowaniu zdecydowanie widać poprawę kondycji skóry. Idealny do codziennej pielęgnacji.

4 komentarze:

  1. lubię kosmetyki Dermedic i kremy od nich !
    tego nie miałam,ale widzę że także jest wart wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo lubię kosmetyki tej firmy ,jako jedyne nie przysparzają mi żadnych skórnych problemów

      Usuń
  2. bardzo lubię tą serię, świetnie się u mnie sprawdza i chętnie ten kremik wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo polubiłam się z tym kremikiem w,arto spróbować

    OdpowiedzUsuń