5 lut 2015

Beauty formulas głęboko oczyszczające paski na nos Tea Tree

Dziś post o plasterkach na nos które okazały się zupełnym niewypałem.Zapraszam do czytania.

Głęboko oczyszczające paski na nos usuwają zaskórniki, sebum i inne zanieczyszczenia zatykające pory nosa. Wraz z odklejanym paskiem usuwane są zanieczyszczenia, dzięki czemu pory są mniej widoczne, a skóra wygląda zdrowiej. Zawarty w paskach ekstrakt z oczaru wirginijskiego działa ściągająco, przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie, zmniejsza wydzielanie sebum w miejscu ich zastosowania. Olejek z australijskiego drzewa herbacianego wspomaga leczenie stanów zapalnych, łatwo przenika przez skórę i działa bakteriobójczo. Efekt widoczny jest zaraz po zdjęciu paska. 

Właściwości i zastosowanie
  • Głęboko oczyszczające paski na nos z ekstraktem z drzewa herbacianego to szybka oczyszczająca terapia przeznaczona do odtykania porów i usuwania wągrów.
Rezultaty
  • Po usunięciu paska widoczna będzie poprawa stanu skóry.
  • Pory są szczelniejsze, czystsze i mniej widoczne.

Stosowanie
Dokładnie zmocz nos. Nie przyklejaj paska na suchy nos. Wysusz ręce i zedrzyj z paska plastikową warstwę ochronną. Połóż pasek gładką stroną na wilgotnej powierzchni nosa i dociśnij, aby zapewnić dobry kontakt ze skórą. Pozostaw pasek na około 10-15 minut, aż wyschnie. Podczas wysychania pasek powinien stać się sztywny. Gdy pasek jest suchy, powoli go zdzieraj – zacznij od brzegów nosa i pociągaj w kierunku jego środka. Jeżeli pasek trudno usunąć, zmocz
go i delikatnie zdzieraj.

Skład: Polivinyl Alcohol, Glycerin, Almond Oil PEG-6 Esters, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Extract, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Dipotassium Glycyrrhizate.

Moja ocena:

Jest to moje pierwsze spotkanie z takim produktem,byłam ciekawa właściwości takich płatków oczyszczających i miałam okazję je przetestować.Okazało się że ten produkt zupełnie niczemu nie służy,dodatkowo sprawia dyskomfort.

Po zmoczeniu nosa i przyklejeniu płatka według instrukcji  na nosie odczuwałam swędzenie i pieczenie dość nieprzyjemne uczucie.Po określonym czasie płatek została usunięty z nosa i okazało się ,że jest całkowicie czysty.Nie oczyszcza w ogóle,powoduje swędzenie i szczypanie oraz podrażnienie skory gdyż klej na nim zawarty strasznie mocno trzyma.Plasterki przetestował także mój partner by sprawdzić jak zadziałają na jego nosie.Okazało się ,że jemu wyrządziły więcej szkody niż mi.Nos miał cały czerwony z drobnymi krostkami i tak jakby zdarta skórą. Coś okropnego nie polecam ich nikomu bo zamiast oczyścić nam nos z niedoskonałości to spowodują wiele podrażnień.

Plastry pakowane są każdy osobno, wewnątrz znajduję się kawałek materiału naklejony na plastikowy prostokącik,pokrytego klejem.
Opakowanie zawiera 6 sztuk plastrów i kosztuje około 12 zł.Jak dla mnie są to pieniądze rzucone w błoto.

21 komentarzy:

  1. już je widziałam i bardzo mnie kusi zrobić wersję diy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś inne płatki i też w ogóle nie oczyszczały .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem po co produkują takie bubelki

      Usuń
    2. może się u kogoś sprawdzają. ja mam zamknięte wągry na nosie. nie wystają i dlatego te płatki nie mogłyby się sprawdzić

      Usuń
  3. Miałam kiedyś takie płatki, ale bubelek, nic nie pomagały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej ich nie wypróbuję, nie lubię produktów które podrażniają mi skórę, a na nosie mam tendencję do przesuszania się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację nie próbuj bo sobie zaszkodzisz

      Usuń
  5. mnie w ogóle takie plastry nie kuszą ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam paski z innej firmy, ale średnio jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się że takie paski nie są w 100% dobre

      Usuń
  7. Mam te płatki, ale jeszcze nie używałam. Jutro mam ważną imprezę, wolałam nie ryzykować z nowościami przed nią z takimi ''wynalazkami''. Ale w sobotę albo niedzielę wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zastanawiałam się nad kupnem tego produktu... Dobrze, że tu trafiłam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś strasznego.. będę omijać szerokim łukiem..

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze tego typu plastry pojawiły się, gdy jeszcze byłam nastolatką. Też nie działały. To po prostu chwyt marketingowy i kolejny gadżet - tak firmy stwarzają w nas potrzeby posiadania czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Testowałam z natury i pierwsze dawno temu z Nivea i w sumie dla mnie takie oczyszczanie to ściema:/

    OdpowiedzUsuń
  12. :) oj wiem, wiem
    już kiedyś skusiłam na podobne plasterki, wszytskie są niestety równie nie skuteczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam Was, jestem bardzo zdziwiona czytając komentarze ponieważ ja przetestowałam je dzisiaj i naprawdę dość dużo tego wyszło, szczególnie z górnej części nosa, z dolnej prawie w ogóle ale cieszy mnie że chociaż część nosa się oczyściła, może na następny raz ruszy się dół 😉 Ja osobiście polecam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń