30 sty 2015

Truskawkowa rozświetlająca maseczka bąbelkowa.

Jakiś czas temu miałam okazje wypróbować pewną maseczkę do twarzy ,a nie była to  to zwykła maseczka.W dzisiejszym poście przedstawiam Wam Beauty Forumulas, Strawberry Yogurt, Oxygen Rich Bubble Mask.
zdj.źródło:internet


Na polskim rynku właśnie debiutują MASECZKI BĄBELKOWE BEAUTY FORMULAS Z MIKROPĘCHERZYKAMI TLENU.Działaniem aktywnym takiej maseczki jest bąbelkowanie, tzn. mikropęcherzyki tlenu, w reakcji z powietrzem tworzą obfitą piankę oczyszczającą i delikatnie złuszczającą skórę. Bąbelki wnikają głęboko w pory absorbując nagromadzone zanieczyszczenia i martwy naskórek. Dzięki temu skóra twarzy jest dokładnie oczyszczona, nawilżona i promienna.
TRUSKAWKOWA rozświetlająca maseczka bąbelkowa Beauty Formulas: maseczka zawiera kompozycję odżywczej truskawki i kremowego ekstraktu z jogurtu, która nawilża, koi i oczyszcza skórę przywracając jej naturalny blask i promienny wygląd.


Maseczka znajduje się w podwójnej saszetce czyli wystarcza nam na dwa użycia.Jest ona bardzo szybka do zrobienia wręcz ekspresowa.Maseczkę rozprowadzamy na oczyszczoną i suchą skórę twarzy, omijając okolice oczu i ust. Trzeba pamiętać, ze maseczka nie będzie „bąbelkować” na mokrej skórze. Gdy wytworzy się pianka, należy ją wmasować w skórę przez ok. 60 sekund, po czym spłukać ciepłą wodą.Ma konsystencje dość lejącą,przezroczysta lekko pachnie truskawką.Tuż po nałożeniu na twarz po chwili zmienia się w piankę.

Pierwszy raz spotkałam się z takim typem maseczki i jestem pod wrażeniem.Po pierwsze plus za to że można ją wykonać dosłownie w kilka minut, po pojawieniu się pianki wystarczy wmasować przez 60 sekund ,zmyć i gotowe.
Po drugie maseczka bardzo fajnie i głęboko nawilża,dobrze oczyszcza i mocno wygładza.Cera jest delikatna i miękka w dotyku.Promienna i odświeżona.Nie podrażnia i nie uczula.Ma bardzo fajny skład.alantoinę, esktrakt z kakaowca, masło she, esktrakt z owoców papai, z mydlnicy lekarskiej, trukwy, zielonej herbaty i bambusa.

Cena takiej maseczki to około 5 zł
Ciekawa jestem czy któraś z Was spotkała sie z tego typu maseczkami????

12 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę taki rodzaj maseczki. Chyba bym się bała, że będzie ściekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie ścieknie ponieważ robi się piana i na twarzy nie trzymamy jej dłużej niż minutę ,rozcieramy a poźniej zmywmy

      Usuń
  2. Nie miałam jej, z chęcią bym ją sprawdziła na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co zauważyłam na internecie są jeszcze inne rodzaje tych maseczek

      Usuń
  3. ale ciekawa forma maseczki, nie spotkałam się z taką wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też pierwszy raz spotkałam się z taką formą maseczki

      Usuń
  4. Gdzieś już o niej czytałam, podoba mi się jej formuła, coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj naprawdę jest fajna warta wypróbowania

      Usuń
  5. kurcze, bardzo fajna forma taka pianka !
    musze jej poszukać koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Działanie maseczki jest ok., raczej przeciętne w moim przypadku jednak ten efekt bombelkowania to rewelacja, też pierwszy raz się z czymś takim spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie efekt jest wystarczajacy buzia jest gładka i świeża:)

      Usuń
  7. Pierwszy raz widzę taką maseczkę, brzmi ciekawie i chętnie przetestowałabym ją na swojej buźce ;)

    OdpowiedzUsuń