2 sty 2015

Pharmaceris nawilżający fluid antyoksydacyjny.

Witam Was w nowym roku.Niestety z przyczyn ode mnie niezależnych nie miałam możliwości pojawić się wcześniej z nową notką Dlatego dziś przychodzę ze świeża recenzją produktu do twarzy.


Pharmaceris F02 Natural nawilżający fluid antyoksydacyjny z SPF20 -stanowiącym ochronę przed promieniowaniem UVA/UVB. Fluid posiada właściwości maskujące niedoskonałości oraz chroniące włókna kolagenowe skóry i komórki przed gwałtownym procesem starzenia.
Działanie:
ERIS Pharmaceris F 02 Natural nawilżający fluid antyoksydacyjny SPF20 to kosmetyk o bardzo lekkiej i przyjaznej skórze konsystencji SoFTBase, która w żaden sposób nie obciąża skóry, nie tworzy maski na powierzchni cery oraz nie zatyka porów. Bogata formuła fluidu zapewnia długi okres trwałości działania - do 10 godzin i odpowiada potrzebom każdego rodzaju cery - także wrażliwej i przesuszonej. Jedną z dodatkowych zalet fluidu Eris jest działanie przeciwstarzeniowe i antyoksydacyjne, co ma znaczenie dla zachowania urody i młodzieńczego blasku cery na długi czas. W składzie znajdują się także naturalne ekstrakty roślinne i witamina E, która chroni włókna kolagenowe i wpływa na ograniczenie negatywnych skutków działania wolnych rodników na nasza skórę. Fluid nie zawiera parabenów. Kosmetyk testowany dermatologicznie.
Sposób użycia:
Preparat równomiernie rozprowadzić cienką warstwą na oczyszczonej skórze twarzy. Pozostawić do wchłonięcia.
Dostępność w aptece internetowej:KLIK
Składniki aktywne:
Filtry fotostabilne UVA/UVB SPF20, sylimaryna, tioprolina, witamina E. Nie zawiera parabenów.

Fluid znajduje się w bardzo higienicznym opakowaniu z pompką, która dozuje odpowiednią ilość produktu nie zacinając się.
Fluid sam w sobie ma bardzo przyjemną lekką konsystencję.Przyjemnie i łatwo się rozprowadza. Ponieważ jest to produkt apteczny ma także taki zapach ,który dość szybko się ulatnia.Na pewno nie jest to kosmetyk silnie kryjący więc osoby z większymi problemami skórnymi mogą go sobie darować.Mam dość suchą skórę i pod tym względem fluid sprawuje się świetnie,idealnie nawilża.Nie przesusza,nie uczula i nie zapycha.Jedyną wadą tego produktu może być kolorystyka ,bo najjaśniejszy odcień niestety może być za ciemny dla bladziochów sama też nie trafiłam z doborem odpowiedniego odcienia .Dodatkowo fluid na twarzy jeszcze ciemnieje.

6 komentarzy:

  1. Mam najjaśniejszy odcień 01 i na skórze ciemny nie jest no i u mnie nie ciemnieje. Jest bardzo żółty ale trudno mu zarzucić bycie ciemnym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jako bladziocha kolory sa niestety nie trafione...

      Usuń
    2. Ja też mam jasną skórę ale w żółtym odcieniu i ten pokład pasuje idealnie :)
      Swoją drogą widzę, że masz ciemniejszy odcień, czemu?

      Usuń
    3. bo zamawiałam przez internet i kolor wydawał mi się odpowiedni:P

      Usuń
  2. nie miałam od nich podkładu, ale może kiedyś sprawdzę jak działa u mnie bo ma dużo żółtych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go dokładnie w tym samym odcieniu, ale u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń