27 sty 2015

LINUM Regenerujący krem do rąk.

Jeśli marzą nam się piękne i zadbane dłonie z kremem do rąk nie powinnyśmy się rozstawać ani na chwilę. Zwłaszcza jesienią i zimą.Ja jestem maniaczką kremów i używam ich w dużych ilościach.Ostatnio pisałam Wam o jednym z nich KLIK ,a dziś przyszła pora na kolejny.

Regenerujący krem do rąk Linum Emolient  dzięki aktywnej formule składników działa na wielu płaszczyznach:

Olej lniany z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Alantoina, Lanolina, Gliceryna, Witamina E

  • nadaje skórze miękkość i elastyczność
  • efektywnie nawilżą i natłuszcza
  • wspomaga regenerację naskórka
 Alantoina, Lanolina
  • łagodzi podrażnienia
  • sprzyja odnowie naskórka
Witamina E
  • odbudowuje hydrolipidowy płaszcz skóry
  • pobudza skórę do regeneracji
Gliceryna
  • intensywnie nawilża
Krem zalecany do codziennej pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej, skłonnej do alergii. Szczególnie polecany do pielęgnacji skóry atopowej. 
Krem zamknięty jest w dość długiej, miękkie tubie z której łatwo wycisnąć produkt.Kolorystyka opakowania taka jak w przypadku innych produktów Dermedic niebiesko-biała i minimalistyczna.

Ma wyjątkowo tępą,gęstą konsystencję ,ale mimo to bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając na dłoniach tłustej warstwy.Po nałożeniu go na dłonie śmiało możemy przystąpić do dalszych czynności np do korzystania z komputera.Tuż po samym nałożeniu faktycznie działa ochronnie. Bardzo dobrze nawilża skórę i wygładza przesuszenia.
Dużym plusem jest jego skład, a w szczególności brak parabenów i sztucznych barwników. Również  substancje zapachowe są na tyle delikatne, że nawet w najmniejszym stopniu nie podrażniają skóry.

Zdecydowanie mogę go Wam polecić jeżeli poszukujecie idealnego kremu do rąk.(100ml/20 zł)

6 komentarzy:

  1. słyszałam już o nim i chętnie w przyszłości wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bo naprawdę jest wart wypróbowania:)

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o krem do rąk, to ja znalazłam najlepszy! Miałam problem z suchymi dłoniami, więc szukałam czegoś naprawd dobrego, I znalazłam :) http://www.prokosmetyk.pl/produkty/152/APIS_H_S_Aksamitny_balsam_odzywczy_do_rak_z_mineralami_z_MM_i_olejkiem_migdalowym_100ml.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam małe opakowanie tego kremu i faktycznie dobrze się spisywał
    Są to jednak dermokosmetyki, więc nic dziwnego że działają skutecznie

    OdpowiedzUsuń