26 sty 2015

GARDEN SWEET PEA czyli zapachowo

Dzisiaj post o wosku Yankee Candle Garden Sweet Pea czyli o zapachu słodkiego groszku.




O zapachu:
Pachnący groszek romantycznie pnący się po drewnianych, sielskich sztachetach ugiętego pod ciężarem mchu płotka to cudownie ciepły obrazek kojarzący się ze spokojnym życiem na cichej prowincji. A kiedy do tego rysunku dorzucimy dostojną frezję, dojrzałą, kusząca słodkim nektarem brzoskwinię, zapach gruszkowego miąższu i esencję wyciekającą wprost z kwiatów różanego drzewka – wtedy otrzymamy portret aromatu idealnego: przytulnego, kwiatowego, ogrodowego! Tak właśnie rysuje się kompozycja Garden Sweet Pea – kusząca mnogością składników cudem zamkniętych w małej, woskowej tarteletce.



Nie  jest  to typowy kwiatowy zapach.słodki ale nie mdły. Zapach jest  zmienny z upływem czasu i palenia.Szybko roznosi się po całym mieszkaniu i długo utrzymuje.Uważam,że ten wosk można odpalić bez względu na porę roku.

Możecie ten wosk kupić na stronie Goodies w cenie 5,60 zł

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dokładnie są świetne no ale chyba nie wszystkie:)

      Usuń
  2. ciekawa jestem zapachu, bo pewnie spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie jest to taki zapach który może podobać się każdemu:)

      Usuń
  3. ostatnio się przymierzałam do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kuszą mnie woski, ale nie mogę się zmobilizować żeby zacząć ich używać

    OdpowiedzUsuń