7 sty 2015

Eyeliner w kredce czyli tańszy zamiennik eyelinera.

Dziś chce Wam zaprezentować dwie kredki do oczu ,które wykorzystuje jako eyeliner.Muszę przyznać że kreski wykonuje dość rzadko i to właśnie za pomocą kredek bo wtedy mi wychodzą:D

Kredka do oczu Quiz Cosmetics
Kredki są w drewnianej oprawie, miękkie,lekko rozprowadzają się na powiece tworząc gładką i precyzyjną kreskę w głębokim kolorze.Doskonale podkreślają kształt oka i sprawiają że jest ono bardziej wyraziste i pełne głębi.Efekt na powiece utrzymuje się wiele godzin.
Posiadam kolory o numerach 012(niebieski) i 015 (szaro-czarny) są dostępne też w czterech innych kolorach.
Kredki są bardzo miękkie i z  łatwością narysujemy na powiece kreski o różnej grubości.Można je delikatnie rozetrzeć co daje fajniejszy efekt.Kredka nie odbija się na powiece a kreska utrzymuje się przez cały dzień na oku. Za niewielka cenę bo zaledwie za 4,90 zł mamy całkiem fajny produkt do codziennego makijażu oka.


Dla niektórych dziewczyn kredki te mogą wydać się bublem jednak dla mnie są całkiem fajne i godne polecenia.

10 komentarzy:

  1. do kresek wole cienie lub eyelinery w pisaku zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy kto co lubi:) cieni też sama używam

      Usuń
  2. bardzo lubię kredki do oczu :D czarne zawsze górą :) ale inne kolory też goszczą na mym oku

    OdpowiedzUsuń
  3. Często zamiast eyelinera używam kredek do oczu. Zapraszam do mnie na rozdanie paletki Zoeva

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię grafitową kreskę na dolnej powiece, ale do kreski na górnej zawsze eyeliner

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka kredek ale i tak siegam po eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak ktoś ma wprawe w robieniu kresek eyelinerem:)

      Usuń
  6. nie używam takich, jak już to wolę wysuwane :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie nie ma znaczenia czy takie czy wysuwane wazne by były miękkie i miały odpowiedni kolor:)

      Usuń