12 lis 2014

Rice powder

Jak wiadomo puder ryżowy to jeden z obecnie najpopularniejszych wypełniaczy kosmetycznych pochodzenia organicznego. Jest niemal całkowicie transparentny i bardzo lekki. Dodany do pudrów daje im jedwabistość i sprawia, że aplikacja jest przyjemniejsza. Puder ryżowy cechuje silna adsorpcja sebum i wilgoci. Jest polecany dla cery tłustej i mieszanej. Ma silne działanie matujące co sprawia, że można go spotkać na rynku kosmetyków gotowych jako transparentny puder matujący.
W tym poście chciałabym Wam opisać puder jakiego w ostatnim czasie używam czyli Palladio w kolorze warm beige.





Puder ryżowy znany jest ze swoich właściwości absorbujących sebum.
Znany jest również z właściwości przedłużających trwałość makijażu, pozostawiając przy tym jego jedwabiste matowe wykończenie.
Sprzedawany w 3 najbardziej pożądanych kolorach.
Do opakowania dołączony jest delikatny puszek umożliwiający łatwą i przyjemna aplikację.
Translucent -  bezbarwny dla wszystkich odcieni skóry.
Natural - neutralny beż do jasnych odcieni skóry.
Warm Beige - nieco ciemniejszy do średnich tonów skóry.
Cena:  ok.30zł / 18g 

Opakowanie jest bardzo estetyczne, małe, kwadratowe, z bardzo przyjemną dla oka grafiką. Sitko dozuje idealną ilość pudru, dodatkowo dołączona jest gąbeczka,jednak ja używam do jego aplikacji pędzla.Opakowanie ma jednak mały minus nie nadaje się do noszenia w torebce czy kosmetyczce bo w każdej chwili może się otworzyć i wysypać.
Puder nie zatyka porów, nie podkreśla suchych skórek ,wspaniale wygładza oraz matowi buzie. Mimo najciemniejszego odcienia jaki posiadam nie jest  on zbyt widoczny na twarzy  idealnie stapia się z cerą tworząc naturalny efekt.
Konsystencja jest lekka, bardzo mocno zmielona przypominająca pył. Aplikacja jest czystą przyjemnością. Po nałożeniu na skórę ładnie ją matowi i pozostawia bez błyszczenia na cały dzień.
Skład:

Puder jest bardzo wydajny i do tego tani. Ma fantastyczny skład i ciekawy zapach.
Zdecydowanie jest to mój wybór i Wam też go szczerze polecam jest wart wypróbowania.

14 komentarzy:

  1. o :) widziałam go ale byłam na niego niezdecydowana, po Twojej recenzji z chęcią go kupię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze mogłam w jakiś sposob pomoc przy wyborze:)

      Usuń
  2. ja mam transparentny puder ryżowy i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślałam, że one ok 100 zł kosztują, a tu takie zaskoczenie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no całe szczescie ze tyle nie kosztuje bo jak do tej pory to on mi się najlepiej sprawdził:)

      Usuń
  4. Nieźle wygląda ;) U mnie chyba najlepiej spisałby się odcień "Natural".

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się skuszona :) Jak skończę swój puder ryżowy z Paese to kupię ten

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena wydaję się bardzo atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny puder :) tylko szkoda, że nie można go wrzucić do torebki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety pudełeczko w każdej chwili może się otworzyć;/

      Usuń
  8. uwielbiam ten puder, mam go ok 1, 5 roku i mój zachwyt nie maleje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo wydajny, tez jestem nim zachwycona

      Usuń
  9. O i takie coś by mi się przydało, jedyne czego się obawiam, to czy nie postarzy starej twarzy :P
    Bo czasami to jedwabiste wykończenie jest zbyt matowe.
    Mam takie pudry (ArtDeco i Mariza) ale bezbarwne i w sumie są niezłe, choć taki ładny efekt dopiero po 2-3 godzinach, jak już CIUT się przetłuszczą.

    OdpowiedzUsuń