6 lis 2014

NOWOŚĆ! Oleje Świata.

Oleje Świata to absolutny hit kosmetyczny! Przekonaj się sama o dobroczynnych właściwościach olejków opartych o naturalne składniki, bogatych  w mikroelementy i witaminy! Olejki sprawią, że Twoja skóra stanie się jędrna, zregenerowana i przyjemna w dotyku.
Dzisiaj zapraszam Was do mojej opinii na temat balsamików z olejkami firmy Joanna





Do testów otrzymałam 3 wersje zapachowe balsamów na suche miejsca z masłem oliwkowym, z olejek kokosowym, z masłem pomarańczowym.Są to balsamy 3 w 1  do ust, łokci i paznokci, przeznaczone są do specyficznych i wymagających miejsc na skórze. Dzięki specjalnej recepturze opartej o naturalne składniki, takie jak masła, oleje i witaminy, cudownie odżywią, zregenerują i nawilżą.
Opakowania balsamów są bardzo wygodne zakręcane małe plastikowe słoiczki o pojemności 8 g, można mieć je zawsze pod ręką.
Zapachy są bardzo przyjemne, delikatne moim ulubionym jest pomarańczowy,który pachnie wprost jak świeże pomarańcze,kokosowy również pachnie kokosem najmniej przypadł mi do gustu jeżeli chodzi o zapach balsam oliwkowy.

Wszystkie balsamy mają zbita konsystencję,są bardzo wydajne.Każdego olejku używałam do czegoś innego.O zapachu pomarańczy służył mi do nawilżania ust,bardzo przydatny produkt w okresie jesienno-zimowym.

Balsamu o zapachu kokosowym używałam do skórek i paznokci natomiast najmniej polubiony oliwkowy służył do smarowania łokci by nie były suche.Wszystkie spełniły swoją rolę i sprawdziły się super.Nawilżenie dają już po kilku zastosowaniach co mnie bardzo cieszy.

Wszystkie balsamy możecie zakupić na stronie producenta w sklepie online TU jeden kosztuje 6,49 zł

11 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie widać ich w sklepie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedzę że mają podobną funkcje co te jajka z Oriflame a są o niebo tańsze. Z chęcią wypróbowałabym ten kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne maluchy :D Uwielbiam zapach kokosu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że niedługo będą w sklepach to z chęcią się za nimi rozejrzę, bo ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam aż będą dostępne w sklepach :) Pomarańczową wersję chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukałam ich stacjonarnie ale nie mogłam ich znaleźć;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jeden z nich - dostałam w boksie i owszem, całkiem fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie się prezentują wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń