26 lis 2014

Moja wishlista

Dużo z Was robi posty tzw."chciej listy".Dzisiaj postanowiłam, że opublikuję swoją wishlistę.


wishlist

Numer 1. to zwykła czarna duża torba w stylu shopper bag ponieważ chciałabym coś fajnego poręcznego i pakownego na sezon zimowy właśnie w czarnym kolorze.

2. To pomadka Chanel  Rouge Allure, 94 Extatique - marzy mi się taki piękny fuksjowy kolor na ustach.


3. Coś dla domu a konkretnie do sypialni cudowne poduszki w szarych odcieniach i poszewkach sweterkowych no piękne....


4. To dobrze każdej z Was znany zegarek Michael Kors ,kto by go nie chciał eh....


I ostatnia rzecz 5. typowo kosmetyczna to paletka cieni MAC  Keepsakes Eyes Beige Eyes w idealnych jak dla mnie  brązowo-brzoskwiniowych odcieniach.



I to by było na tyle z moich zachciewajek być może jakieś z nich się spełni :)

Ciekawa jestem czy coś Wam wpadło w oko a może także któraś z tych rreczy znajduje się na waszej liście???Piszcie:)

17 komentarzy:

  1. Nr 1 i 3 widziałabym u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tobie tez podobaja sie takie poduszki :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kolory jak dla mnie idealne jak maluje oczy to w podobnych odcieniach

      Usuń
  3. Torba ze zdjęcia bardzo mi się podoba :) No i ten Michael Kors... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Michael każda ma do niego słabość 😊

      Usuń
  4. Ciekawe, czy bym się umiała przyzwyczaić znów do noszenia zegarka. Kiedyś nosiłam, a teraz tyle takich ładnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. no to pokrywa nam się tylko torebka, z tym że ja chciałam małą. Dziś powinnam ją już mieć o ile mojemu facetowi uda się kupić mój wymarzony model (tak tak, wysłałam faceta po torebkę)

    OdpowiedzUsuń
  6. zegarek również poszukuje i jest na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 i 3 to równiez moje wishe ;) co do zegarka tez chodze i poluje ale potrezbuje jednak troszke innego :) wole te męskie ale bez cyrkonii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zegarek kors i paletkę mac sama chętnie bym u siebie zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka z MACa i te poduszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarek bym przygarnęła. Ogólnie to nie mam nic z tego osławionego KORS-a :D
    Jestem po tyłach. Czas to zmienić.
    :P

    OdpowiedzUsuń