21 paź 2014

Soft Mat- matowa pomadka w kremie Manhattan

Manhhatan Soft Mat czyli błyszczyko pomadka marki Manhattan ,której kolor mnie urzekł.Zapraszam Was do przeczytania recenzji na temat tego kosmetyku.




Od producenta:
Innowacyjna pomadka w kremie w intensywnych kolorach. Dla trwałego, matowego wykończenia makijażu ust. Konsystencja jest dosyć gęsta, kremowa, bardzo łatwo jest się nią umalować nie wychodząc poza kontur i nie tworząc smug. Ma intensywny kolor, który łatwo można stopniować. Po naniesieniu na usta jest kremowa, jednak po chwili zastyga i staje się faktycznie matowa. Dzięki temu nie przemieszcza się na ustach, pozostaje na nich w stanie nienaruszonym naprawdę długo.

Moja ocena:
Szminka wygląda jak błyszczyk ma identyczne opakowanie z aplikatorem dzięki któremu wykonanie makijażu ust to czysta przyjemność. Jedynie różni się konsystencją ,która jest gęstsza,kremowa.Kolor jaki posiadam to 56K subtelny róż ,jest on bardzo intensywny i matowy.Bardzo ładnie wygląda na ustach i utrzymuje się dość długo jedynym małym minusem jest nierównomierne jej ścieranie.Pomadka po nałożeniu bardzo szybko wysycha, staje się całkiem matowa. Z czasem może trochę wysuszyć usta, ja przed jej nałożeniem na usta nakładam balsam by je dobrze nawilżyć. Zapach jest bardzo przyjemny,delikatny,słodki troszkę waniliowy mi od razu ten zapach skojarzył się z budyniem.
Opakowanie o pojemności 6,5 ml kosztuje zaledwie 4,47 zł



Pomadkę otrzymałam w ramach współpracy z drogerią internetową e-zebra

10 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wygląda!
    bardzo lubię matowe pomadki

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tę pomadkę w innym odcieniu i się z nią nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow! :D
    piękny kolor :D takiego właśnie szukam dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemna choć wolę lekko błyszczące usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor :) Bardzo ładnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię maty :) kolorek bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam strasznie dużo pozytywnych opinii a zawsze jak idę do drogerii to zapominam kupić ! a u mnie sprawdzała się super matowa pomadka z essence . muszę wypróbować tę no i ta cena :D

    OdpowiedzUsuń