15 paź 2014

Bodetko Lash - odczucia po 2 miesięcznej kuracji.

Hej dzisiaj napiszę Wam o mojej kuracji rzęs odżywką BodetkoLash jaką otrzymałam przeszło 2 miesiące temu.



Od Producenta:

Odżywkę Bodetko Lash dedykujemy osobom pragnącym mieć długie i gęste rzęsy. Specjalnie opracowana formuła oraz łatwość aplikacji sprawią, że odmieni się Twoje spojrzenie.

Odżywka zapakowana jest w czarne pudełko ze złotymi elementami. W takiej samej kolorystyce jest pudełeczko z odżywką i aplikatorem. Wyglądem przypomina płynny eyeliner, a w środku znajdziemy cieniutki pędzelek podobny do tego z eyelinerów. Wygląd bardzo estetyczny i elegancki.
Odżywkę należy stosować wieczorem, a sposób jej aplikacji jest bardzo prosty. Odżywkę aplikujemy wzdłuż powieki, przeciągając aplikator po rzęsach przy ich nasadzie jakbyśmy używały eyelinera.

Skład: Aqua, Bimatoprost, Euphrasia Officinailis Extract, Sodium Chloride, Alkohol Denat., Benzalkonium Chloride 

Odżywka  ma 3ml i to powinno wystarczyć nam na około 6-8 miesięcy stosowania.
Skład jej jest bardzo krótki,na drugim miejscu mamy substancję odpowiadającą za porost rzęs - bimatoprost.Jest to składnik leku na jaskrę którego głównym zadaniem jest zmniejszanie ciśnienia wewnątrz gałkowego.
Składnik ten może wywołać podrażnienia ,pieczenie i swędzenie o czym informuje producent w ulotce.

Ja po aplikacji czasami czułam swędzenie dlatego na pewien czas ją odstawiłam przerywając kurację.
Ogólnie specjalnego efektu nie zauważyłam.Rzęsy na pewno są o wiele mocniejsze, nie wypadają podczas demakijażu.Są one przede wszystkim gęstsze i trochę dłuższe.
Poza tym efekt takiej kuracji nie jest stały i rzęsy po pewnym czasie wracają do pierwotnego stanu nad czym ubolewam.

Odzywkę zakupić możecie na fanpage'u Bodetko Lash, czyli TUTAJ, a jej regularna cena to aż 189zł obecnie jest w promocji za 132zł.


Rzęsy przed kuracją
rzadkie i krótkie

Rzęsy po 2 miesięcznej kuracji odżywką BodetkoLash
gęściejsze i dłuższe

Ciekawa jestem co Wy sądzicie o takich produktach????

8 komentarzy:

  1. Sama chciałabym przetestować z czystej ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem posiadaczką długich i gęstych, zatem raczej nie wypróbuję :D
    Szkoda, że nie pokazałaś "czystych" rzęs przed i po kuracji, myślę, że byłyby wiarygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety takie zdjęcie przed miałam na kompie ale system padł przetrwały tylko te które były na karcie :(

      Usuń
  3. Wlasnie odezwala sie do mnie ta firma i nie wiedzialam czy podjac z nimi wspolpraca chyba zaryzukuje

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że się sprawdza, ja mam obecnie L4L i jestem z niego zadowolona, mimo stosowania dopiero od 2 miesięcy widzę efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że się sprawdza, ja mam l4l i mimo używam od 2 tyg już widzę efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dłuższego czas u o niej myślę, moim rzęsom jest bardzo potrzebna jakaś dobra kuracja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i używam juz miesiąc. Jak narazie jestem zadowolona. Na pewno u mnie pojawi się taka recenzja :)

    OdpowiedzUsuń