18 wrz 2014

Pantofelek czy botki??

Dzisiaj chwalę się nowym zakupem butów na jesień.Moim must have w tej porze roku są najczęściej botki i właśnie takie chcę Wam zaprezentować.

Są to ażurowe botki wykonane z ekologicznej skórki w kolorze beżowy.Mają płaski,gruby stabilny obcas.Są bardzo ładnie ozdobione.Posiadają zdejmowany pasek z klamrą ,oraz suwak ,który umożliwia regulację tęgości cholewki.Dzięki temu botki można nosić na różne sposoby.


Buty te pochodzą ze strony internetowej Pantofelek24.pl gdzie znajdziecie na pewno coś dla siebie.

Idealnie pasują do mojej torby(wiem wiem nie nosi się już butów pod kolor) ale nie są to identyczne kolory więc....
Buty- pantofelek24.pl,torba- Reserved,spodnie i pasek-House,top-H&M,narzutka-SammyDress,naszyjnik-Cubus

Całość wygląda tak.

10 komentarzy:

  1. zaraz zajrzę na tą stronę, bardzo ładne buty

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, też by mi się przydały nowe butki na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe , bedą pasowały do wielu stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są chodź dla mnie za jasne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super botki :D muszę zajrzeć do sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy :) ale mam nadzieję, że jednak jeszcze długo będzie ciepło, u mnie póki co upał i w sandałach chodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. na początku mnie nie przekonywaly, ale w zestawie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś :P Buty fajne ale nie za bardzo w moim guście :P

    OdpowiedzUsuń