30 wrz 2014

Nowości z ostatniego miesiąca.

Hej wszystkim dziś przychodzę do Was z wpisem na temat nowości z ostatniego miesiąca.Pokaże Wam co wpadło mi w tym czasie w ręce,jest trochę ubrań i kosmetyków zapraszam do oglądania:)


Kosmetyki jakie udało mi się nabyć to:

Słynna Balea czyli krem do rąk, szampon do włosów i odżywka a to wszystko dzięki Kasi ,której po raz kolejny dziękuje bo mogę na własnej skórze sprawdzić te kosmetyki :*
Pokusiłam się też o rosyjskie  kosmetyki ,a mianowicie o mydło,krem do twarzy i płukankę do włosów.
Dodatkowo duet Garnier czyli tonik i płyn micelarny za jedyne 9.99 zł jak macie ochotę to jest na niego promocja w Carrefourze.
Palladio puder ryżowy,pomadka i cień,Biodrema Sébium AI correcteur oraz zmywacz do paznokci
Z kolei w sh trafiło się kilka dość ciekawych ubrań w postaci płaszcza do którego nie jestem zbytnio przekonana,czarne rurki,sweterek,crop-top,apaszka w miętowym kolorze i torebka.
I ostatnie dwie nowe rzeczy to bluza(New Yorker) i sweterek(House)
I to na tyle moich nowości  jakie zebrały się przez cały miesiąc.Może używałyście którychś kosmetyków?Chętnie poznałabym Wasze opinie na ich temat.

11 komentarzy:

  1. kosmetyki Balea i rosyjskie też bym z chęcią przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziękuj odrobisz to w polu :P A gdzie fota płaszcza? Bo nie widzę jej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o masz.....jest taki szary niezbyt ladnie sie prezentuje no ale to właśnie to ten płaszcz:P

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tych rosyjskich kosmetyków. Tę odżywkę z Balei też mam, ale jeszcze jej nie używałam :) A w SH rzeczywiście trafiły Ci się fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne nowości zarówno kosmetyczne jak i ubraniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nowości, szczególnie torebka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię rosyjskie kosmetyki :) sweterek w paski super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę mój ulubiony puder palladio, super jest, marzy mi się mydło kwiatowe. zamierzam wypróbować ten płyn micelarny garnier

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robiłam zakupów kosmetycznych od 2 miesięcy chyba muszę się znowu wybrać!!:):)

    OdpowiedzUsuń