28 sie 2014

Organiczny Energetyzujący Peeling Do Ciała.

Dziś postanowiłam zrecenzować produkt marki Love Me Green jaki otrzymałam do testów w ramach współpracy, jest to peeling do ciała.Zapraszam Was do recenzji.


Od producenta:
Zmysłowy peeling do eksfoliacji skóry ciała. Eliminuje martwe komórki naskórka. Wspomaga odnowę komórkową, poprawia krążenie, sprzyjając eliminacji toksyn, wygładza naskórek, który staje się miękki i delikatny. Daje uczucie świeżości.

Składniki aktywne:
Cukier,
Ekstrakt z papai,
Olej arganowy,
Olejek ze słodkich pomarańczy

Opakowanie peelingu to plastikowy,przezroczysty,okrągły słoik o pojemności 200 ml.Niestety nie jest on szczelny bo wystarczy odwrócić słoiczek do góry nogami,a poprzez boki zakrętki wycieka nam olejek.Dlatego trzeba uważać na ten produkt w podróży.

Konsystencja  peelingu  jest gęsta, ale przez olejek zawarty w peelingu lekko się rozwadnia i bardzo łatwo się go nakłada na ciało.
Zapach jest bardzo ładny cytrusowy, orzeźwiający, energetyzujący,spodoba się komuś kto lubi zapach pomarańczy.
Wydajność produktu zależy od tego na jakie partie ciała go używamy,jeżeli na całe ciało to niestety dość szybko się kończy.
Pelling świetnie złuszcza martwy naskórek i pozostawia skórę bardzo gładką.Doskonale nawilża i nie potrzebujemy dodatkowo używać balsamu. 
Minusem tego kosmetyku jest jego cena obecnie promocyjna wynosi 54,90 zł KLIK Równie dobrze taką mieszankę można wykonać samemu o wiele tańszym kosztem.




Skład:
SUCROSE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) PEEL OIL*, LIMONENE, SILICA, LAURYL GLUCOSIDE, POLYGLYCERYL-2 DIPOLYHYDROXYSTEARATE, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL*, GLYCERIN, AQUA (WATER), ARGANIA SPINOSA SHELL POWDER*, MELILOTUS OFFICINALIS EXTRACT, CARICA PAPAYA (PAPAYA) FRUIT EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, LINALOOL, CITRAL, GERANIOL, COUMARIN

* z upraw ekologicznych



A Wy co sądzicie o tego typu peelingach ?Kupujecie czy wolicie wykonać samodzielnie w domu?


5 komentarzy:

  1. Miałam go i z tego co pamiętam bardzo lubiłam. Pamiętam jego cudowny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś próbkę tego peelingu, była fajna :) Ale fakt jak dla mnie kosmetyk za drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich kosmetyki ;))) Opakowanie wydaje sie takie malutkie :) az dwa razy sprawdzalam czy to 200 czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Za tą cenę to ja mam swoje dwa peelingi i o wiele większej pojemności :P To on tylko może stać w jednym miejscu że też cholernik jest nieszczelny :/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie peelingi,pozdrawiam
    annatygryss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń